با توجه به رفع مشکلات پیش‌آمده برای مسائل نقل و انتقالاتی شهر خودرو، آن‌ها امروز می‌توانند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.

خریدهای زمستانی شهرخودرو امروز بازی می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" شهر خودرو خراسان یکی از تیم‌های فعال در بازار زمستانی بود و مدیران باشگاه مشهدی در تکاپو برای تقویت تیم خود در جهت فرار از منطقه سقوط و قعرنشینی بودند و 8 بازیکن جدید را به خدمت گرفتند؛ اما خریدهای زمستانی شهرخودرو در هفته هفدهم مقابل مس رفسنجان نتوانستند همراه تیمشان باشند.

تاخیر در صدور کارت بازی و عدم پذیرش ناظر در آستانه شروع مسابقه شهرخودرو-مس رفسنجان باعث شد تا سیدعباسی نتواند از بازیکنان جدید استفاده کند؛ آن‌هم در شرایطی که نام بازیکنان جدیدالورود در ترکیب اولیه عنابی‌پوشان قرار گرفته بود اما بالاجبار ترکیب شهر خودرو تغییر کرد و نام تنها 14 بازیکن با حذف خریدهای جدید در فهرست تیم مشهدی به چشم می‌خورد.

اما حالا در آستانه دوئل 6 امتیازی دو تیم قعرنشین جدول در مسجدسلیمان میان نفت و شهر خودرو، بازیکنان جدید شهر خودرو مشکلی برای همراهی تیم خود ندارند و در صورت صلاحدید سیدعباسی می‌توانند برای عنابی‌پوشان به میدان بروند.

فردین رابط، رضا کرملاچعب، محمدابراهیم رضازاده، یوسف بهزادی، مرتضی حسین زاده و عارف محمدعلیپور بازیکنانی هستند که می‌توانند فردا با صلاحدید داوود سیدعباسی در ترکیب اصلی شهر خودرو جای گیرند.

نکته مهم عدم حضور نام بازیکنان خارجی شهرخودرو در فهرست بازی امروز است که بیشتر مرتبط با ناآمادگی آن‌ها و عدم هماهنگی با بازیکنان تیم بوده و احتمالاً مورگان و اوکلو از هفته آینده و دیدار با هوادار به ترکیب تیم مشهدی اضافه می‌شوند.