امروز دومین روز از سومین هفته لیگ برتر با انجام دو بازی پیگیری می‌شود که در این دو بازی، هر دو تیم 6 امتیازی و بالای جدولی خارج از خانه به میدان می‌روند.

کار سخت سپاهان و شهر خودرو برای حفظ صدر جدول
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر ، دومین روز از سومین هفته مسابقات لیگ برتر امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود و دو تیم بالای جدولی شهر خودرو و سپاهان باید خارج از خانه به ترتیب مقابل ماشین سازی و فولاد به میدان بروند.

* ماشین سازی - شهر خودرو
شاگردان رسول خطیبی اولین شگفتی لیگ نوزدهم را با شکست دادن استقلال در تبریز رقم زدند و خودشان هفته دوم در اصفهان مغلوب تیم صدر جدولی سپاهان شدند تا در هفته سوم مقابل یک تیم بالای جدولی دیگر به اسم شهر خودرو به میدان بروند.

این برنامه نشان از کار سخت ماشین سازی در سه هفته ابتدایی لیگ برتر دارد. تیمی که در همین هفته‌های اول نشان از تیمی خوش ساختار دارد، حالا به دنبال رقم زدن یک شگفتی دیگر در خانه خود است.

شهر خودرو هم در کنار سپاهان دو تیمی هستند که در هر دو بازی قبلی شان پیروز شده‌اند تا نشان دهند مثل فصل گذشته مدعی هستند.

شاگردان گل محمدی در هفته‌های اول و دوم، پیکان و شاهین بوشهر را شکست دادند و شاید بتوان گفت ماشین سازی سخت ترین حریف آنها در سه هفته نخست است.

* فولاد - سپاهان
شاگردان جواد نکونام بعد از آنکه در هفته دوم و به طرز معجزه آسایی استقلال را در آخرین ثانیه‌ها در تهران متوقف کردند، حالا در خانه به دنبال رقم زدن شگفتی دیگری هستند.

سپاهان صدرنشین لیگ برتر تا پایان هفته دوم و یکی از دو تیمی است که تاکنون دروازه‌اش باز نشده است. شاگردان قلعه نویی که یکی از پر مهره ترین تیم‌های فصل نوزدهم هستند، با پیروزی در این بازی می‌توانند صدرنشینی خود را تا هفته سوم تداوم بخشند.

برنامه بازیهای روز دوم از هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

شنبه 23 شهریور ۹۸
* فولاد خوزستان-فولاد مبارکه سپاهان؛ ساعت ۱۹:۴۵/ورزشگاه شهدا فولاد اهواز
داور:
پیام حیدری کمک‌ها: علی میرزابیگی - رحیم شاهین کمک داوران اضافی: حسین زمانی - ایمان کهیش داور چهارم: مهدی الوندی ناظر: علیرضا کهوری

* ماشین سازی تبریز-شهرخودرو مشهد؛ ساعت ۱۹/ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور:
علی میرغفاری کمک‌ها: محمدرضا منصوری - مهدی عالیقدر کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان - حسین زیاری داور چهارم: وحید سیفی ناظر: یدالله جهانبازی