عنابی‌پوشان شهرخودرو برای دوازدهمین بار در طول لیگ بیست و یکم متحمل شکست شدند تا قعرنشینی‌شان ادامه پیدا کند.

شهرخودرو ؛ تیمی که جان اضافی نداشت (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" در روزی که تصور می‌شد داوود سیدعباسی با استفاده از نفرات تازه به خدمت گرفته ترکیبی متفاوت را روانه میدان می‌کند، تاخیر در ثبت قراردادها توسط هیات فوتبال و سپس صدور دیرهنگام کارت بازی باعث شد تا با مخالفت ناظر بازی، نفرات جدید نتوانند جایی در ترکیب و یا روی نیمکت تیم مشهدی داشته باشند و از روی سکوها اولین بازی پس از پیوستن به شهر خودرو را تماشا کردند.

عدم استفاده از بازیکنان جدید باعث شد تا تنها 13 بازیکن (2 دروازه‌بان) در اختیار سیدعباسی باشد و او با دستی بسته، تیمش را چینش کند و در جریان بازی نیز تنها یک تعویض در اختیار داشت که آن را هم انجام داد؛ اما با این‌حال عنابی‌پوشان نمایش نسبتاً پایاپایی را به لحاظ آماری با حریف خود در زمینه پاس، مالکیت توپ و شوت داشتند و شاید اگر مهاجمان این تیم فرصت‌طلب‌تر می‌بودند، چه بسا نتیجه دیگری در پایان رقم می‌خورد.

اما عدم تمرکز لازم باعث شد تا عنابی‌پوشان شهر خودرو نتوانند از مسابقه خانگی‌شان امتیاز کسب کنند و برای دوازدهمین بازی در طول 17 مسابقه انجام شده، با شکست از زمین بازی خارج شوند تا شمار امتیازات‌شان روی عدد 5 باقی بماند.

شهر خودرو هفته آینده دوئلی حساس و حیثیتی مقابل نفت مسجدسلیمان دارد که پیروزی در آن می‌تواند مشهدی‌ها را امیدوار به بقا در لیگ نگه دارد و شکست در آن مسابقه بیرون از خانه باعث خواهد شد تا عنابی‌پوشان گام بلندی به سوی سقوط به لیگ یک بردارند!

جالب آن‌که محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان بعد از برتری 3-1 تیمش به تمجید از حریف پرداخت و عملکرد شاگردان سیدعباسی را قابل‌قبول دانست .