تیم فوتبال فاینورد توانست با گلزنی علیرضا جهانبخش، حریف خود اسپارتا روتردام را با 4 گل شکست دهد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ هلند، تیم فوتبال فاینورد در استادیوم خانگی خود دی کویپ، میزبان اسپارتا روتردام بود و موفق شد با 4 گل از سد این تیم گذشته و همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد که در دیدار برابر عراق عملکرد بسیار خوب و فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته بود، آمادگی خود را در دیدار امروز تیمش را نیز به نمایش گذاشت و موفق به گلزنی شد.

این بازی برای شاگردان آرنی اسلات خیلی خوب آغاز شد. اورکون کوکجو در همان دقیقه 4 موفق شد فاینورد را پیش بیندازد و دروازه اسپارتا روتردام را باز کرد. اما پس از این گل، میزبان از تلاش برای رسیدن به گل های بعدی دست نکشید.

در دقیقه 11 گیرتریویدا بازیکن 21 ساله فاینورد با یک تعویض جناح توپ را به سمت چپ فرستاد و لوئیس سینیستیرا بازیکن کلمبیایی این تیم پس از یک کنترل دیدنی، با پاس در عمق زیبا علیرضا جهانبخش را صاحب توپ کرد که شوت بازیکن ایرانی پس از عبور از زیر دستان سنگربان اسپارتا به گل دوم فاینورد تبدیل شد.

جهانبخش که این روزها به روند خوب خودش بازگشته، با گلی که به ثمر رساند برتری تیمش را افزایش داد و فاینورد در ادامه موفق شد دو گل دیگر را نیز وارد دروازه اسپارتا روتردام کرده و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

بازیکن ایرانی فاینورد روز فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. او در این بازی 3 پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد و 87 درصد پاس هایش نیز درست بودند. جهانبخش همچنین یک موقعیت خطرناک را نیز برای فاینورد خلق کرد که بازیکنان این تیم قدر پاس بازیکن ایرانی را ندانستند.

جهانبخش در این بازی در 6 مورد از 9 دوئل زمین خود برنده شد و به دلیل عملکرد بسیار خوبی که داشت، با کسب نمره 8.2 عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.

فاینورد با این پیروزی 45 امتیازی شد و با توجه به شکست روز گذشته آیندهوون برابر آلکمار، اکنون یاران جهانبخش با این تیم رده دومی تنها یک امتیاز اختلاف دارند. در حال حاضر آژاکس با 48 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین لیگ هلند است.