دوشان ولاهوویچ، خرید جدید یوونتوس، از حضور در این تیم بسیار خوشحال و هیجان زده است.

دلیل عجیب ولاهوویچ برای انتخاب شماره هفت یووه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شایعات فراوانی که در مورد دوشان ولاهوویچ وجود داشت نهایتاً این بازیکن چند روز پیش به شکل رسمی از فیورنتینا جدا شد و به یوونتوس پیوست. این اتفاق در حالی رخ داد که اکثر شایعات حکایت از انتقال ستاره صربستانی به آرسنال داشت اما او نهایتاً تصمیم گرفت به فوتبال خود در ایتالیا ادامه دهد.

دوشان ولاهوویچ امروز در یک نشست خبری صحبت‌های جالبی انجام داد و گفت: "اول از همه می‌خواهم از تیم سابقم فیورنتینا و هم تیمی هایم تشکر کنم. از وقتی به فیورنتینا آمدم آنها استقبال خوبی از من انجام دادند و خودم نیز سعی کردم که تمام تلاشم را برای این تیم انجام دهم و تا آخر حرفه‌ای عمل کنم.

اکنون، از اینکه با یوونتوس قرارداد امضا کردم، هیجان زده هستم و به این موضوع افتخار می کنم. یک باشگاه باشکوه. من آماده هستم تا بهترین عملکردم را برای تیم ارائه دهم و نتایج عالی کسب کنم. می‌خواهم از رئیس یوونتوس و همه افرادی که مرا به اینجا رساندند تشکر کنم. شایعات زیادی در مورد باشگاه های خارجی وجود داشت، اما انتخاب آسان بود زیرا من و باشگاه DNA مشابهی داریم. در صورت نیاز باید بجنگید و رنج بکشید.  فکر می‌کنم این بخشی از ذهنیت من است، بنابراین انتخاب سختی نبود."

 

پوشیدن پیراهن شماره هفت: "پیراهن شماره 7 چیزی را نشان نمی دهد.  همه اعداد در اینجا مهم هستند. من آن را انتخاب کردم زیرا به شماره 9 نزدیک است. من اینجا هستم تا به هم تیمی هایم کمک کنم و به اهداف‌مان برسیم.  شماره پیراهن مهم نیست بلکه عزم و تعهد بیشترین اهمیت را دارد. به بقیه کاری ندارم  مهم ترین چیز این است که بازی ها را ببریم.

من باید متواضع بمانم  زمین تنها چیزی است که اهمیت دارد. برنده شدن در بازی ها تنها چیزی است که می خواهم. بقیه چیزها زیاد مهم نیستند. هدف من در اینجا این است که در سریع ترین زمان ممکن همه هم تیمی هایم را بشناسم، حتی اگر لازم باشد آنها را در زمین بشناسم. من می خواهم آنها را خارج از زمین نیز بشناسم و با هم دوست شویم.  داشتن یک رابطه خوب با همه برای رسیدن به اهداف مهم بسیار مهم است."

ولاهوویچ در پایان گفت: "آلگری به خوبی از من استقبال کرد، من مشتاقانه منتظر شروع و کمک به تیم هستم.  من واقعا خوشحالم. اولین بازی من در لیگ قهرمانان اروپا هیجان انگیز خواهد بود. من سعی می کنم سخت کار کنم و روی خودم متمرکز باشم. سعی می‌کنم در هر زمانی متمرکز باشم، نمی‌دانم به کجا می‌رسم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا به اوج برسم.