سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است تیمش مستحق باخت برابر میلان نبوده است.

اینزاگی: ۱۰ بار دیگر با میلان بازی کنیم، یک بار می‌بازیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اینتر با یک گل از میلان پیش بود و توپ و میدان را در اختیار داشت به یک باره دو مرتبه دروازه اش را بازشده دید و نهایتاً دربی دلامادونینا را واگذار کرد. پیروزی در این بازی می توانست یک گام بزرگ به سمت قهرمانی برای شاگردان سیمونه اینزاگی باشد اما آنها سه امتیاز حساس را برابر حریف مستقیم خود از دست دادند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در پایان بازی گفت: "این فوتبال است. ما از هر نظر مسلط بودیم اما در پایان باهوش عمل نکردیم. آنها روی گل اول خوش شانس بودند و در رابطه با گل دوم نیز با هوش عمل کردند. من 60 دقیقه دربی یک طرفه دیدم اما بچه‌ها بعد از دریافت گل تساوی عصبانی شدند زیرا احتمالاً خطای واضح روی الکسیس سانچز رخ داد و تمرکز خود را از دست دادیم.

در 25 دقیقه پایانی ما نتوانستیم آنطور که باید باهوش عمل کنیم و کنترل کار را از دست دادیم. ما می دانیم که این شکستی دردناک است، اما تیم های قدرتمند باید بتوانند اشتباهات خود را تجزیه و تحلیل کنند. اگر 10 بار دیگر با میلان بازی کنیم شاید یک مرتبه شکست بخوریم. همه ما می دانیم که دربی چقدر مهم است، ما مستحق باخت نبودیم، اما فوتبال همین است. این یک درس سخت است، اما درس ارزشمندی است که ما را مصمم تر می کند تا دیگر در این موقعیت قرار نگیریم."

 

اینزاگی در مورد انتقاداتی که نسبت تعویض هایش مطرح شده نیز گفت: "لائوتارو مارتینز تمام توان خود را به کار گرفت و ایوان پریشیچ نیز به دلیل مصدومیت ساق پا از زمین خارج شد. چالهان اوغلو نیز خسته بود. ما باید گل دوم را می‌زدیم و از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده می‌کردیم. این یک مشکل نیست بلکه یک چالش محسوب می‌شود. بچه ها بعد از گل اول میلان تمرکز خود را از دست دادند. داور خیلی چیزها را در این بازی را رها کرد.