ابراهیم اشکش می گوید شرایط نفت را پذیرفته و با تمام قوا برای جنگیدن برگشته است.

حرفهای اشکش درباره عجیب‌ترین بازگشت لیگ برتر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش “ورزش سه”، ابراهیم اشکش که در مقطعی در این فصل و قبل از آمدن رضا عنایتی به نفت مسجد سلیمان هدایت این تیم را بر عهده داشت مجدد قرار است روی نیمکت بنشیند.

اشکش می گوید بدون هیچ پیش زمینه ای قبول مسئولیت کرده و امیدوار است با یکدلی تیم از این لیگ سربلند بیرون بیاید. وی‌ در این خصوص به خبرنگار ما گفت: وقتی که هیات مدیره و مدیرعامل محترم خواستند برگردیم و کار را دست بگیریم من هم نسبت به تیمم و شهرم مسئول هستم و وظیفه ام بود برگردم و وضعیت بد تیم را تغییر دهم. وضعیت خوب نیست و باید با تمام وجود بجنگیم.

او ادامه داد: بازیکنان لایق و توانمندی در این تیم وجود دارند. بازیکنان باید بیشتر به توانمندی های خود فکر و تلاش و کوشش کنند. مدیرعامل و هیات مدیره خیلی خوب به این تیم رسیدگی کردند.

سرمربی نفت در خصوص اینکه چقدر شانس برای بقای این تیم قائل است عنوان کرد: دو حالت دارد، حالت منطقی و نا امید کننده با توجه به شرایط ممکن و فاصله امتیازی که وجود دارد تیم به لیگ یک سقوط کرده و باید برای صعود به لیگ برتر برایش تلاش کنیم و حالت دوم اینکه فوتبال است و هزار و یک اتفاق می افتد. هفت بازی و ۲۱ امتیاز باقی مانده. با تمام وجود برای این تورنمت هفت هفته ای می جنگیم که می تواند امید ما را بیشتر یا کمتر کند. باید کارهای بزرگ کنیم که امیدمان بیشتر شود.

اشکش در‌ مورد اینکه از تیم کنار گذاشته شد و مجدد برگشت توضیح داد: من هیچ پیش زمینه ای نسبت به قبل ندارم. تیم شهرم است ‌و علاوه بر مردم مسجد سلیمان، مردم بختیاری و استان خوزستان، این تیم را دوست دارم. برای اثبات توانایی های خودم و این مجموعه برگشتم. همه باید یکدل شوند. هیات مدیره همه جوره به تیم رسیده و امیدوارم کم و کاستی ها برطرف شود. در خیلی جاهای دنیا این اتفاق افتاده که یک مربی دوباره برگردد.

وی در مورد اینکه کعبی و مقتدایی را از تیم کنار گذاشته بود و الان چه برنامه ای دارد گفت: من به تمام بازیکنانم نیاز دارم و هیچ پیش داوری ندارم. هرکس که برای این نام بجنگد بالاترین ارزش را پیش ما دارد و هر دو بازیکنان خوب و لایق این تیم هستند.

اشکش در پایان یادآور شد: من تمام شرایط را دیدم و پذیرفتم. تمام هوادران و مسئولین به شرایط واقف هستند. آمدم که با تمام وجود بجنگم و از کورسوی امید بهترین استفاده را بکنیم.