ابراهیم اشکش سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان و شاگردانش بعد از بحرانی که در آن قرار داشتند یک شکست خفیف را پشت سر گذاشتند تا فضا کمی آرام شود.

هیچ باختی از امیدهای اشکش کم نمی‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، از حضور ابراهیم اشکش روی نیمکت بحران زده نفت دو هفته است که می گذرد. اولین هفته که اشکش هدایت این تیم را بر عهده گرفت سریال شکست های سنگین مسجد سلیمانی ها ادامه دار شد و آن ها چهار بر صفر مغلوب سپاهان شدند. با این وجود سرمربی جدید نفت MIS تنها کاری که کرد تزریق روحیه به بازیکنانش در جلسات تمرینی بود تا جایی که این امر در عکس های منتشر شده کاملا مشهود است. 

برخلاف شوکی که با تغییر سرمربی به زردپوشان وارد شده بود در بازی روز گذشته اما بعد از ۵ هفته ناکامی نفت باز هم باخت با این تفاوت که این بار نه با چهار الی پنج گل بلکه با تک گل محمدرضا آزادی آن ها بازی را به تیم خوب آلومینیوم واگذار کردند. 

مربی بومی حال حاضر نفتی ها که با ۳۱ هفته شکست ناپذیزی در استقلال ملاثانی رکوردی بی نظیر از خود در لیگ یک بر جای گذاشه حالا سراسر انگیزه است تا نفت مسجد سلیمان را که با ۹ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد در لیگ برتر حفظ کند. 

این مربی اصالتا خوزستانی می تواند از فرصت طلایی نقل و انتقالات و نیم فصل استفاده کند تا نقاط ضعف تیمش را تا حد زیادی پوشش دهد. 

نفت مسجد سلیمان طی دو سال اخیر هر بار در آستانه سقوط قرار داشته اما هر طور که شده خودش را در لیگ برتر حفظ کرده و حال باید دید اشکش نیز می تواند این ماموریت حیاتی را با موفقیت به پایان برساند یا خیر.