مدافع نفت مسجد سلیمان می‌گوید که آنها می‌توانند برای پرسپولیس دردسرساز باشند.

 دغاغله: بازی سختی را برای پرسپولیس رقم می‌زنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" نفت مسجد سلیمان در یک بازی خارج از خانه و در شرایطی که با یک گل از حریف خود عقب افتاده بود، با نتیجه 2 بر یک صنعت نفت آبادان را شکست داد. علی دغاغله در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: می‌دانستیم بازی سختی است. با توجه به اینکه نفت آبادان در خانه خودش بازی داشت و هفته قبل نیز شکست خورده بود، به دنبال این بود که از امتیاز خانگی استفاده کند. اما خدا را شکر با آنالیز کادر فنی و نکات تاکتیکی آقای مهاجری، توانستیم به بازی برگردیم و یک کامبک خیلی خوب را رقم بزنیم.

او در مورد نتایج اخیر نفت مسجدسلیمان و عملکرد خوبشان ادامه داد: تیم هفته به هفته هماهنگ و منسجم‌تر می‌شود. بازی با استقلال همه دیدند که فوتبال خیلی خوبی را ارائه دادیم و توانستیم دروازه را بسته نگه داریم که نشان از شخصیت تیمی ما دارد. تیم ما جزو تیم‌هایی است که فوتبال روی زمین و شناور انجام می‌دهد که حاصل تفکر آقای مهاجری است و به‌جز بازی با پیکان که روی غافلگیری بازی را واگذار کردیم؛ در بقیه بازی‌ها خیلی خوب عمل کردیم.

وی در مورد دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: بازی سنگینی خواهد بود. پرسپولیس تیم بزرگی است و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. ولی ما نفت هستیم و در زمین خودمان بازی می‌کنیم و سه امتیاز را می‌خواهیم. بازی سختی را برای پرسپولیس رقم می‌زنیم.

دغاغله در مورد خطرناک بودن بازیکنان پرسپولیس از جمله لوکادیا و سعید صادقی افزود: تیم پرسپولیس امسال مهاجمان خیلی خوبی را به‌خدمت گرفته که می‌توانند برای هر تیمی خطرناک باشند ولی با توجه به آنالیزی که کادر فنی انجام می‌دهد؛ ان‌شاالله بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.