گرمای شهر مسجد سلیمان بدون شک روی کار هر دو تیم نفت و استقلال تاثیر منفی گذاشت. با این حال می توان از این دیدار به عنوان یکی از دیدار های قابل قبول هفته دوم یاد کرد.

نفت مسجد سلیمان – استقلال با 7 شانس گل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اولین تاثیر گرما پایین آمدن تعداد پاس های دو تیم بود. استقلال در این بازی 323 پاس را برای خود ثبت کرده است و تعداد پاس تیم میزبان هم 341 برآورد شده است. در صورتی که دو تیم در شرایط ایده آل هوایی بیشتر سعی می کردند پاس های کوتاه به هم بدهند اما در این دیدار پاس های بلند از سوی دو تیم زیاد دیده شد. برای اینکه میزان دوندگی کاهش پیدا کرده بود و هم نفت و هم استقلال سعی می کردند با تعداد پاس های کمتری به دروازه حریف نزدیک شوند.

استقلال از آنجایی که مدعی قهرمانی است در این بازی اشتیاق بیشتری برای کسب سه امتیاز از خود نشان داد بطوریکه در جریان بازی 12 بار اقدام به شوتزنی کرد و 4 موقعیت گل به وجود آورد اما شانس های تیم نفت مسجد سلیمان 3 بود و بازیکنان این تیم در جریان بازی هم 10 بار شوت زدند.

در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. نتیجه ای که به نظر می رسید تیم میزبان هم از آن راضی بود.

به استناد آمار ثبت شده برای این بازی می توان گفت بازی تهاجمی استقلال چربش بیشتری به نسبت تیم میزبان داشت. به طور مثال در این بازی 7 ضربه کرنر و 9 سانتر از استقلال به ثبت رسیده است در حالی که تیم نفت در این بازی صاحب 3 ضربه کرنر شد و 4 بار هم توپ را روی دروازه استقلال سانتر کرد. در نهایت هم می توان به این نکته اشاره کرد در هوای گرم شهر مسجد سلیمان ایجاد 7 موقعیت گل از سوی دو تیم عملکرد خوبی در فاز تهاجمی بشمار می رود. البته به ثمر رسیدن موقعیت ها از سوی دو تیم می توانست جذایت بازی را دو چندان کند و در نهایت موجب شود که یکی از دو تیم برنده از میدان خارج شود.