آرون رمز دیل، دروازه بان 24 ساله آرسنال، شب فوق‌العاده‌ای را برابر لیورپول در ورزشگاه آنفیلد سپری کرد.

عملکرد اعجاب‌انگیز - نصب دیوار بتنی در آنفیلد! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه آرسنال ابتدا با دو گل از لیورپول پیش افتاد و به نظر می‌رسید پیروزی آسانی در انتظار این تیم باشد، اما بی‌تردید آنها در نیمه دوم خوش شانس بودند که شکست نخورده و با یک امتیاز راهی لندن شدند. در ادامه لیورپول دو بار به گل رسید و چند موقعیت فوق‌العاده نیز برای زدن گل برتری داشت که همگی با عکس‌العمل‌های بی‌نظیر و درخشان آرون رمزدیل دفع شد و او مرد اول میدان لقب گرفت.

در لحظات پایانی این دیدار بود که محمد صلاح با ضربه‌ای فنی و مواج تا آستانه باز کردن دروازه آرسنال و جبران اشتباه خود بعد از خراب کردن پنالتی پیش رفت، اما آرون رمزدیل با یک عکس‌العمل فوق‌العاده و اعجاب‌انگیز، با دست مخالف توپ را دور کرد و به کرنر فرستاد.

اما نمایش درخشان این دروازه‌بان انگلیسی ادامه یافت و در اوقات تلف شده این ابراهیم کوناته پیش تاخته بود که صاحب بهترین فرصت گلزنی شده و با بدن خود و در دهانه دروازه می‌توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند، اما آرون رمزدیل در آستانه ورود توپ به دروازه توانست ضربه مدافع لیورپول را کنترل کرده و دروازه را نجات دهد.

فراموش نکنیم در اوایل نیمه دوم این سنگربان به خوبی ضربه خطرناک محمد صلاح را مهار کرد و در ادامه نیز توانست جلوی گلزنی داروین نونیز در موقعیتی تک به تک را بگیرد. با مهار حداقل چهار موقعیت فوق‌العاده مرسی سایدی‌ها در نیمه دوم، بی‌تردید بهترین بازیکن میدان لقب گرفته و اجازه ندادند آرسنال متحمل این باخت بدموقع شود.

در صورت برتری منچسترسیتی در بازی عقب افتاده، فاصله این تیم با آرسنال صدرنشین به سه امتیاز کاهش پیدا می‌کند. اما همین یک امتیاز نیز از بازی دشوار در خانه لیورپول برای آرسنال و میکل آرتتا غنیمت بود و البته آنها بی‌تردید این تساوی را مدیون شب فراموش نشدنی آرون رمزدیل هستند.