ادرسون، سنگربان برزیلی سیتی در مورد تصویر پربیننده خود در دربی منچستر صحبت کرده است.

واکنش سنگربان سیتی به عکس عجیب دربی منچستر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی ابتدای هفته با ارائه نمایشی درخشان با چهار گل در دربی منچستر از سد یونایتد گذشته و فاصله خود با لیورپول را حفظ کرد. اما بعد از این دیدار تصویری از ادرسون، دروازه بان برزیلی سیتی در میانه میدان منتشر شد که به نظر این عکس به نمادی از فاصله بزرگ بین دو تیم شهر منچستر بدل شده است. اما ادرسون مدعی شد این اتفاق بارها رخ داده و در گذشته مورد توجه قرار نگرفته است.

ادرسون گفت: "من آن تصویر را بعد از بازی دیدم. من بارها چه در هنگام ارسال کرنر و چه پرتاب تا اینجا جلو آمده ام. من همیشه به دنبال بالا بازی کردن برای بستن مسیر ضدحمله حریف هستم. این کاری است که من در بازی های سیتی زیاد انجام می دهم و گاهی اوقات مردم واقعا متوجه آن نمی شوند و حالا چون در دربی بود اینقدر مورد توجه قرار گرفت. 

پپ گواردیولا همیشه از من می خواهد که بالا بازی کنم. در بسیاری از مسابقاتِ سیتی من بیشتر باید با پا بازی کنم تا از دستانم استفاده کنم، اما شما باید برای همه چیز آماده باشید. گاهی اوقات اگر گزینه پاس بهتری وجود داشته باشد، ما می توانیم ضدحمله ای ترتیب دهیم. این اتفاق کاملا طبیعی بوده و کاری است که ما همیشه خیلی خوب انجام داده ایم.

حفظ تمرکز هنگامی که توپ زیادی روی دروازه نمی آید برایم دشوار است، اما همیشه باید با هم تیمی هایم در ارتباط باشم. خیلی وقت ها بعد از بازی با هم تیمی هایم صحبت کرده و به آنها می گویم که خسته شدم. در دیدارهایی که خیلی مجبور به عکس العمل نیستم از نظر روحی خسته می شوم و خستگی روحی از خستگی جسمی آزاردهنده‌تر است."