کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان چلسی، پس از شکست دیشب برابر لیورپول در ضربات پنالتی سکوتش را شکست.

سکوت کپا شکست: به تلاش ادامه می‌دهیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار فینال جام اتحادیه به مصاف لیورپول رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا از رسیدن به جام قهرمانی بازبماند. 

دو تیم در جریان بازی چند بار موفق به باز کردن دروازه یکدیگر شدند اما سیستم کمک داور ویدیویی و داور بازی تمامی این گل‌ها را مردود اعلام کردند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. 

در ضربات پنالتی نیز تمامی بازیکنان هر دو تیم موفق شدند توپ‌هایشان را به گل تبدیل کنند تا کار به پنالتی زدن دروازه‌بان‌های دو تیم برسد و در حالی که کلهر موفق شد توپش را به گل تبدیل کنند، کپا نتوانست پا به پای همتایش پیش برود و توپش را بیرون زد تا این لیورپول باشد که جام قهرمانی را بالای سر می‌برد. 

این در حالی بود که ادوارد مندی از ابتدای بازی در دروازه چلسی قرار گرفته بود اما توماس توخل در دقایق پایانی وقت‌های اضافه این دروازه‌بان اسپانیایی را جانشین او در زمین کرده بود. 

کپا ساعاتی پس از پایان بازی با انتشار توییتی در صفحه رسمی‌اش نوشت:« از سقوط به صعود. پس از تلاش بسیاری که در طول این رقابت‌ها از خود نشان دادیم بسیار ناامید شدیم. ما به تلاش ادامه می‌دهیم. از خانواده باشگاه چلسی برای حمایتی که از من داشتند سپاسگزارم.»

توماس توخل پس از پایان بازی خطاب به رسانه‌ها و هواداران گفته بود که اگر انتقادی هم هست باید از او صورت بگیرد و دلیلی ندارد کسی به کپا انتقاد کند چون تمامی تصمیمات برعهده او بوده است.