دروازه‌بان پیکان تهران بابت اخراجش در مسابقه دیروز با نساجی مازندران از اعضای این تیم عذرخواهی کرد.

کرمانشاهی: از آقا مجتبی و کل تیم پیکان عذر می‌خواهم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجد کرمانشاهی یکی از دروازه‌بان های جوان فوتبال ایران است که در لیگ بیست و یکم در ترکیب پیکان بازی های خوبی را از او شاهد بودیم. او در بسیاری از بازی های این فصل توانسته ناجی تیمش شود و عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد.

کرمانشاهی اما در جریان بازی روز گذشته مقابل نساجی به خاطر خطایی که روی بازیکن حریف انجام داد، در اواسط نیمه اول از زمین بازی اخراج شد و در نهایت پیکان ده نفره یک بر صفر شکست خورد.

این دروازه‌بان درباره صحنه خطایی که انجام داد به خبرنگار ما گفت: «یک لحظه اشتباه کردم و این اشتباه به ضرر کل تیم تمام شد. حرفی برای گفتن ندارم و فقط می‌توانم عذرخواهی کنم. از آقامجتبی حسینی و کادرفنی و بازیکنان و همه اعضای تیم معذرت می‌خواهم. امیدوارم در آینده جبران کنم و برای تیمم مثمرثمر باشم.»

کرمانشاهی ادامه داد: «تیم ما در بازی با نساجی به هیچ عنوان شایسته شکست نبود. ما حتی زمانی که 10 نفره هم بودیم موقعیت هایی داشتیم و می‌توانستیم گل بزنیم اما فکر می‌کنم بدشانسی پشت بدشانسی آمد و باعث شد این اتفاق تلخ رقم بخورد.»

دروازه بان پیکان با اشاره به عملکرد داور مسابقه تاکید کرد: «فکر می کنم همه متوجه شده‌اند چه اتفاقی افتاده است. اگر پنالتی ما را در دقیقه 21 اعلام می‌کردند شاید اصلا روندبازی تغییر می‌کرد و کار به صحنه اخراج من و ده نفره شدن تیم مان هم نمی‌کشید. اما به هر حال این اتفاقات افتاد و همه مان ناراحت هستیم.»

کرمانشاهی درباره دیدار با گل‌گهر سیرجان افزود:«من که از این بازی محروم هستم اما شک ندارم بچه ها بار دیگر توانایی های فنی شان را نشان می‌دهند. تیم ما ثابت کرده قدرتمند است و قطعا می‌توانیم یقه هر تیم دیگری را بگیریم.»

او در پایان گفت: «جا دارد باز هم از اعضای تیم پیکان و به خصوص آقای حسینی عذرخواهی کنم. هرگز دوست نداشتم تیم به خاطر اخراج من ضرر کند و حرفی هم برای گفتن ندارم. فقط امیدوارم بتوانم در آینده این اشتباه را جبران کنم.»