سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پس از بازی با نساجی به قضاوت پیام حیدری در این بازی اعتراض کرد.

حسینی: برادران حیدری هند حریفان ما را نمی‌گیرند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی که در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران در خصوص این بازی عنوان کرد: تا وقتی که یارمان را از دست نداده بودیم بچه هایمان فوتبال خیلی خوبی انجام می‌دادند. فکر همه جا را کرده بودیم و بچه ها خیلی پر فشار بازی می‌کردند و خلق موقعیت هم داشتیم اما متاسفانه روی اشتباه فردی یارمان را از دست دادیم و همان توپ هم وارد دروازه ما شد.

سرمربی پیکان ادامه داد: مقابل تیمی که حفظ توپی خوبی دارد، ده نفره شدن کار را سخت می‌کند اما در اوایل نیمه دوم می‌توانستیم ده نفره بازی را برگردانیم که بچه ها نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند. فکر می‌کنم طبق چیزی که از آنالیزورمان گرفتم گلر های ما کلا دو بار در شرایط خطرناک قرار گرفتند که یکی از آنها گل شد و یکی هم گلر ما گرفت. به بچه هایمان خسته نباشید می‌گویم. اگر آن اتفاق برای ما نمی‌افتاد امروز می‌توانست روز خوبی شود. خیلی خوب خودما را برای این بازی آماده کرده بودیم اما اتفاقات و جریانات فوتبال است و خیلی نمی‌توانیم خودمان را درگیر این جریانات کنیم. باید بتوانیم این بازی را فراموش کنیم و از آن درس بگیریم و برای یک بازی سخت دیگر آماده شویم.

حسینی با انتقاد از قضاوت پیام حیدری در این بازی گفت: یک موضوعی که در دو بازی برای ما اتفاق افتاده این است که متاسفانه برادران حیدری وقتی داور ما هستند اعتقادی به خطای هند حریف ندارند. در بازی با استقلال بود که هنوز هم قبول ندارد باید اخراج و هند می‌گرفت و امروز هم که ما دیدیم که شماره هشت نساجی در دقیقه ۲۱ توپ را با دست در هجده قدم کنترل کرد. شاید هم بنده خدا ندیده و نیاز به VAR باشد اما اتفاقی است که افتاد. دنبال بهانه گیری نیستیم چون بچه هایمان علی‌رغم اینکه حدود ۶۰ دقیقه ده نفره بودیم فوتبال خوبی را انجام دادند.

او در واکنش به صحبت ها خبرنگاری که گفت پیکان با این باخت ضعیف ترین تیم تهرانی در داخل خانه است و قربانی کردن بز هم نتوانست طلسم را بشکند پاسخ داد: طلسمی وجود ندارد. ما اینجا میزبان هم نیستم. مگر اینجا زمین ما است؟ ما اینجا یک زمین اجاره ای داریم و هر ده روز یا دو هفته یکبار اینجا یک بازی می‌کنیم و می‌رویم. نه تمرینی اینجا داریم نه زمین ما است. اینجا زمین پاس قوامین است و ما اجاره کردیم. به نظرم در صحبت هایمان خوشمزه بازی درنیاوریم؛ قربانی کردن بز چه حرفی است؟ ما مسلمان ها رسم و رسومی دارم؛ گوسفند می‌کشند و برای ایتام به خیریه می‌دهند. آدم به هر طریقی نباید خوشمزه بازی دربیاورد.

حسینی در باره به تنشی که بین نیمکت پیکان و مسعود شجاعی وجود داشت توضیح داد: درگیری خاصی نبود. نیمکت ما اعتراض کرد و مسعود هم به نیمکت ما اعتراض کرد. موضوع خاصی نبود.