امید عالیشاه در کنار مهدی ترابی و وحید امیری سه بازیکن مؤثر پرسپولیس در این فصل در فاز حمله بوده‌اند اما عالیشاه در یکی دو ماه گذشته بدشانس بوده و با مصدومیتش بازی‌های مهمی را از دست داده است.

عالیشاه برای دربی تمرین می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، عالیشاه که در نیم فصل اول حسابی روی فرم بود و تأثیرگذار نشان می‌داد در بازی با سپاهان در اراک در یک صحنه ساده از ناحیه عضله چهارسر ران مصدوم شد و چهار دیدار حساس مقابل تراکتور، پدیده، فجر و فولاد را از دست داد. امید قبل از بازی سوپر جام در سیرجان به تمرینات تیمی برگشت اما شرایط بازی را نداشت. با این حال شرایط پیچیده آن مسابقه و از دسترس خارج شدن مهدی ترابی و احسان پهلوان یکی دو روز قبل از آن بازی باعث شد کادر فنی بالاجبار از عالیشاه استفاده کند.

در آن مسابقه حساس بعد از عقب افتادن پرسپولیس از فولاد کادر فنی با استعلام از پزشک تیم و اینکه آیا امید شرایط بازی دارد یا نه از این بازیکن استفاده کردند و اتفاقاً عالیشاه هم با حضور در میدان تکانی به تیمش داد اما بعد از آن مسابقه گفته شد دوباره از همان ناحیه چهار سر ران مصدوم است. این اتفاق در شرایطی رخ داد که بعد از بازی سیرجان شایعه شد عالیشاه خودش به یحیی گفته اگر به زمین برود ممکن است دوباره مصدوم شود. موضوعی که از خود امید در میکس‌زون آن ورزشگاه سؤال شد اما پاسخی از سوی این بازیکن نداشت.

بعد از بازگشت از سیرجان کادر فنی پرسپولیس اعلام کرد امید حداقل سه بازی بعدی تیمش را از دست داده یعنی اینکه دیدار مقابل نساجی، آلومینیوم اراک و گل‌گهر را از دست داده است و بدین ترتریب بدشانسی‌های او ادامه یافت. حالا گفته می‌شود شرایط عالیشاه برای بازی با مس رفسنجان که یک هفته دیگر برگزار خواهد شد هم مشخص نیست. خود عالیشاه هم از شرایطش راضی نیست اما تلاش دارد هر طور شده قبل از دربی به آمادگی لازم برسد. برای او خیلی مهم است که یکی دو هفته قبل از دربی شرایط بازی را پیدا کند و در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان به میدان برود تا مقابل استقلال فیکس شود اما هنوز نمی‌توان با قاطعیت در این خصوص صحبت کرد.