پاری سن ژرمن در شب درخشش کیلیان و امباپه و لیونل مسی موفق شد با نتیجه 3-1 سن اتین را شکست بدهد.

پیروزی پی‌اس‌جی با درخشش امباپه و مسی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو پوچتینو که در دیدار قبل برابر نانت شکست خورده بودند، در دیدار امشب هم ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ادامه به لطف درخشش امباپه و مسی توانستند سه بار دروازه حریف را باز کنند و به یک پیروزی پرگل رسیدند.

ابتدا در دقیقه 16 بود که روی اشتباه دانیلو پریرا پشت محوطه جریمه پاری سن ژرمن بود که دنیس بوانگا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق تیم میهمان را پیش انداخت.

این برتری تا دقیقه 42 پایدار بود تا اینکه امباپه گل تساوی را برای پاریسی ها به ثمر رساند. لیونل مسی که در سمت راست زمین صاحب توپ شده بود، با یک پاس در عمق عالی امباپه را پیش انداخت و او هم با ضربه ای محکم، توپ را از بین پاهای دروازه بان حریف وارد دروازه کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، امباپه پی اس جی را پیش انداخت. این بار هم مسی بود که در نقش گلساز ظاهر شد و بعد از مشغول کردن مدافعان حریف، امباپه را صاحب موقعیت کرد و این ستاره فرانسوی هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه سن اتین فرستاد.

پنج دقیقه بعد امباپه شب درخشان خود را تکمیل کرد و ارسال دیدنی اش با بیرون پا را دانیلو با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا این ستاره پرتغالی هم اشتباه نیمه اولش را جبران کند.

در ادامه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-1 پاری سن ژرمن به پایان رسید تا این تیم 62 امتیازی شده و با 16 امتیاز برتری نسبت به نیس، با اقتدار در صدر جدول جای بگیرد.