قرمز پوشان شهرداری آستارا موفق شدند در دیداری بیرون از خانه از سد حریف ساوجی خود بگذرند و سومین برد متوالی را جشن بگیرند.

لیگ یک / پایان رافت و روزهای خوش در آستارا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" در یکی از دیدارهای مهم هفته نوزدهم لیگ یک، ظهر امروز در ورزشگاه کارگران تهران و در شرایطی که ورزشگاه شهید چمران ساوه استاندارد لازم برای میزبانی از دیدارهای تیم خوشه طلایی را ندارد، شاگردان وحید بیاتلو به مصاف شهرداری آستارا رفتند.

برخلاف سیر نزولی خوشه طلایی ساوه در هفته‌های گذشته لیگ یک در جدول، آستارایی‌ها با پایان رأفت روزهای درخشانی را تجربه می‌کنند و به دنبال سومین پیروزی متوالی با حضور این سرمربی جوان بودند.

نیمه نخست با نمایش بهتری بازیکنان شهرداری آستارا آغاز شد و سرانجام خلق چند موقعیت، سعید دلاور توانست گل اول بازی را به سود شاگردان رأفت بزند و گلزنی دلاور برای پیروزی در نیمه نخست کافی بود؛ در نیمه دوم، بازیکنان خوشه طلایی تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشتند اما این اتفاق رخ نداد و روز خوب خط دفاعی شهرداری آستارا باعث شد تا در نیمه دوم گلی رد و بدل نشود و با همان تک گل نیمه اول سعید دلاور، آستارایی‌ها پیروز از زمین مسابقه خارج شوند.

با 3 امتیاز به دست آمده در مسابقه بیرون از خانه امروز که سومین برد متوالی شهرداری آستارا به شمار می‌رفت، آن‌ها در جدول رده‌بندی 27 امتیازی شدند و خود را به جایگاه هشتم رساندند؛ در مقابل روند نزولی خوشه طلایی در جدول ادامه یافت و شاگردان وحید بیاتلو که بعد از رد استعفایش توسط مدیران باشگاه ساوجی امروز دوباره روی نیمکت خوشه طلایی حاضر شده بود، 26 امتیاز در رتبه نهم جدول حضور یافتند.