پاری سن ژرمن برای پاسخ دادن به درخواست امباپه که خواهان جذب یک مهاجم درجه یک در تابستان امسال شده است قصد دارد ویکتور او سیمن را از ناپولی به خدمت بگیرد.

درخواست امباپه: او سیمن را به  پی اس‌ جی بیاورید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره آینده ویکتور اوسیمن ستاره گلزن ناپولی و مقصدهای احتمالی او در فصل آینده مطرح شده است.

نشریه لوپاریزین در فرانسه امروز مدعی شد کیلیان امباپه چندی پیش از مدیران پاری سن ژرمن خواسته در تابستان پیش رو یک مهاجم درجه‌یک و در کلاس جهانی جذب کنند تا فصل آینده در کنار او زوج خط حمله پی‌اس‌جی را تشکیل بدهد. مدیران پاریسی به این منظور ویکتور اوسیمن را انتخاب کرده و حاضرند برای جاذب او هر مبلغی که ناپولی درخواست کند را بپردازند.

بر اساس این گزارش ناپولی برای واگذاری این ستاره خواهان دریافت 130 میلیون یورو بعلاوه پاداش است. اما باشگاه ثروتمند فرانسوی و مالکان قطری‌اش حاضرند این مبلغ را پرداخت کنند تا خواسته ستاره اصلی‌شان کیلیان امباپه را اجابت کنند.

امباپه در فصل جاری نشان داده زمانی که به عنوان مهاجمی بازی‌سازی پشت سر مهاجم اصلی و هدف بازی کند احساس راحتی بیشتری دارد. به همین دلیل است که او از مدیران باشگاه خواهان جذب یک شماره 9 کلاسیک شده است.

شبکه اسکای هم ادعای لوپاریزین را تایید کرده و می‌گوید مدیران ناپولی برای واگذاری اوسیمن به مبلغی کمتر از 130 میلیون یورو رضایت نخواهند داد. این ستاره نیجریه‌ای تا تابستان 2025 با ناپولی قرارداد دارد.