مایکل او لیس، ستاره جوان کریستال پالاس، در بازی مقابل لیدز و در ارسال پاس گل هت تریک کرد. او جوان‌ترین بازیکنی است که در لیگ برتر به این رکورد دست یافته است.

رکورد تاریخی ستاره فرانسوی پالاس در لیگ برتر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تنها در 16 دقیقه از بازی لیدز-کریستال پالاس (کریستال پالاس 1-5 لیدز را شکست داد)، مایکل اولیس وارد تاریخ لیگ برتر شد. اولین پاس گل او در دقیقه 53 بود و سومی در دقیقه 69. هت تریک در پاس گل، او را به عنوان جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر برای رسیدن به این رکورد معرفی کرد. او 21 ساله و ملی پوش زیر 21 ساله‌های فرانسه است و ارزش بازار او در این فصل به شدت افزایش یافته است. اولیس که در بازیسازی و ضربات ایستگاهی مهارت دارد، در آکادمی چلسی و منچسترسیتی نیز بوده، اما در ردینگ بود که درخشید و وارد فوتبال حرفه ای شد.

روی هاجسون، مربی کهنه کار پالاس، پس از این پیروزی در مورد اولیس گفت: «او یک استعداد بزرگ است. احتمال زیادی وجود دارد که اولیس حرفه ای عالی و آینده ای شگفت انگیز داشته باشد و ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که در کریستال پالاس بتوانیم او را به اوج برسانیم.»

پس از درخشش در چمپیونشیپ با ردینگ، پالاس سریع عمل کرد و اولیس را با کمتر از 10 میلیون یورو جذب کرد. این یک معامله خوب و پرسود بود. او دو برابر فصل قبل بازی کرده و از آن زمان تاکنون 12 پاس گل داده است. فقط بوکایو ساکا (17 پاس گل) در بین بازیکنان زیر 21 سال بهتر از او کار کرده است.