نیکولو زا نی ولو، هافبک رم، از اظهارات ژوزه مورینیو نگران شده و قصد دارد بار دیگر به پیشنهاد بو رن مو ث فکر کند.

ترس ستاره رم از خشم مورینیو: می‌خواهم بروم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، زانیولو در چند هفته اخیر به یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان رم تبدیل شده و از این باشگاه خواسته بود که با درخواستش برای جدایی موافقت کند. 

باشگاه بورنموث آماده بود که مبلغ قابل توجهی برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پرداخت کند اما او پیشنهاد این باشگاه را نپذیرفت و همین باعث عصبانیت مدیران رم و مورینیو شد. 

سرمربی رم روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی برابر ناپولی به خبرنگاران گفت:« متاسفانه به نظر می‌رسد که حرف من درست از کار درآمد و زانیولو در رم می‌ماند. وقتی بازیکنی به شما، باشگاه و هم تیمی‌هایش می‌گوید من نمی‌خواهم پیراهن رم را بپوشم، نمی‌خواهم بازی کنم و نمی‌خواهم به تمرینات برگردم، پس من هم باید بگویم متاسفانه او می‌ماند.»

رم از این که زانیولو نتوانسته با بورنموث بر سر این انتقال به توافق برسد خشمگین است چون در صورت فروش او می‌توانست 30 میلیون یورو از این باشگاه دریافت کند. 

حالا اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که زانیولو از اظهارات مورینیو بسیار نگران شده و دوست ندارد شش ماه آینده روی نیمکت بنشیند و به همین دلیل حاضر است بار دیگر پیشنهاد بورنموث را بررسی کند. 

هرچند درخواست اول این بازیکن این بود که بند فسخی به ارزش 25 میلیون یورو برای باشگاهی از لیگ ایتالیا در قراردادش گنجانده شود اما این احتمال وجود دارد که او پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی راهی لیگ برتر شود.