سه تغییر در ترکیب استقلال قطعی است و ساپینتو نمی‌تواند از سیلوا و یامگا در دیدار با هوادار استفاده کند.

ترکیب احتمالی استقلال برای رسیدن به صدر جدول
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای دیدار امروز برابر هوادار باید سه تغییر اجباری در ترکیب خود ایجاد کند. رافائل سیلوا و کوین یامگا این بازی را از دست داده اند و روزبه چشمی نیز دوران محرومیت خود را سپری کرده و آماده بازگشت به جمع یازده نفر ابتدایی است.

آبی پوشان امیدوار هستند تا ضمن کسب سه امتیاز بازی با هوادار، سپاهان نیز در بازی امروز برابر مس رفسنجان متوقف شود تا تیم ریکاردو ساپینتو در آستانه شهرآورد بزرگ پایتخت، صدر جدول رده بندی لیگ برتر را از آن خود کند.

* سیدحسین که توانست در سه دیدار قبل دروازه اش را بسته نگه دارد، امروز نیز به میدان می‌رود و به دنبال ثبت نخستین پوکر در لیگ بیست و دوم است. او هرگز موفق نشده بود که در لیگ امسال و در چهار بازی متوالی، کلین شیت کند و اکنون این فرصت برای او مهیاست.

* محرومیت رافائل سیلوا این فرصت را در اختیار حسین مرادمند قرار داده است تا امروز در کنار عارف غلامی، زوج خط دفاعی آبی ها را تشکیل دهد.

* پس از چهار کارته شدن کوین یامگا، حالا صالح حردانی نیز می‌تواند پس از چند هفته، یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش به میدان برود. در سمت چپ نیز جعفر سلمانی به مانند همیشه انجام وظیفه می‌کند.

* روزبه چشمی نیز دوران محرومیت را سپری کرده و امروز به ترکیب اصلی برمی‌گردد. او در کنار سعید مهری و آرش رضاوند، مثل خط میانی استقلال را تشکیل خواهند داد و پیش از دربی پایتخت، به دنبال کسب یک پیروزی روحیه بخش هستند.

* وینگرهای استقلال نیز همان همیشگی‌ها هستند. مهدی قایدی که این روزها آماده ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در کنار محمد محبی در دو سمت راست و چپ به بازی خواهند پرداخت.

* ارسلان همچنان تک مهاجم استقلال است. مطهری که البته چند هفته‌ای است در امر گلزنی ناکام بوده، امیدوار است با باز کردن دروازه هوادار به استقبال دربی پایتخت برود.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با هوادار:

سیدحسین حسینی – حسین مرادمند – عارف غلامی – صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری