سایپا با 43 امتیاز در رده سوم جدول لیگ یک قرار دارد و با وجود اختلاف 4 امتیازی با استقلال خوزستان یکی از بخت های صعود به لیگ برتر است.

حسینی نسب: صد در صد برای صعود بازی می کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در هفته بیست و هشتم بازی های لیگ یک در خانه و در برابر تیم چوکای تالش به نتیجه مساوی بدون گل دست پیدا کرد و با توجه به پیروزی 2-1 استقلال خوزستان در برابر شمس آذر قزوین اختلاف سایپا با رتبه دوم جدول به 4 امتیاز افزایش پیدا کرده است. با  این حال سید مهدی حسینی نسب، سرمربی تیم سایپا امیدوارانه از تیمش و  هفته های پیش رو حرف می زند.

سرمربی تیم ساپیا ابتدا در مورد تساوی با تیم چوکا گفت: همیشه در هفته های پایانی بازی با تیم های انتهای جدول سخت است، به سبب اینکه این تیم ها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و می آیند با همه تلاش تا راهی برای نجات پیدا کنند. در این خصوص پیش از بازی با بازیکنانم حرف زده بودم. موقعیت هایی هم در جریان بازی داشتیم اما متاسفانه به گل تبدیل نشد. پرونده این بازی برای ما بسته شده است و باید به بازی های باقی مانده فکر کنیم.

سرمربی تیم سایپا در خصوص اینکه چه میزان به صعود تیمش به لیگ برتر امیدوار است؟ گفت: من صد در صد به صعود امیدوار هستم، چون به تیمم و بازیکنانم ایمان و اعتماد دارم. ما اگر در 5 بازی باقی مانده برای برد بازی کنیم و پیروز از میدان خارج شویم، شانس زیادی برای صعود خواهیم داشت. همان طور که ما در بازی با چوکا امتیاز دادیم رقبا هم امتیاز خواهند داد. تنها لازم است در دیدارهای باقی مانده با تمرکز بیشتری بازی کنیم. دیدید که در لیگ برتر استقلال 8 امتیاز از صدرنشین عقب بود اما اکنون با تیم صدرنشین هم امتیاز است و شانس بیشتری برای قهرمانی به دست آورده است. به هر صورت ما با نیت صعود به لیگ برتر بازی های باقی مانده را دنبال خواهیم کرد.

سید مهدی حسینی پیرامون دیدار با خلیج فارس ماهشهر که در هفته بیست و نهم بازی ها برگزار می شود، گفت: بازی با چوکا درس خوبی با ما داد که تیم های انتهای جدول و در حال سقوط حریفان آسانی برای امتیاز گیری نیستند و نمی توانیم پیش از بازی خود را برنده بدانیم و برای پیروزی در این دیدارها هم باید تلاش کنیم و حتی بیشتر از یک مسابقه سخت. به هر صورت نگاه من به آینده امیدوارانه است و بر این عقیده ام این تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد. اگر هم اتفاقی غیر از این رخ دهد، فوتبال ادامه خواهد داشت. ناراحتی برای زمانی است که شما برای موفقیت کوتاهی کنی اما وقتی با جان و دل تلاش می کنی، اگر هم به موفقیت نرسی دست کم دیگر خود را سرزنش نمی کنی. فوتبال یعنی تلاش و رقابت و ما تا زمانی که شانس صعود داشته باشیم، به این تلاش و رقابت ادامه می دهیم.