از چهره‌ی مهدی رجب‌زاده مشخص است که از نتیجه‌ای که در دیدار فجر سپاسی – استقلال ملاثانی رقم خورد، خوشحال به نظر نمی‌رسد.

یک پایان تلخ و یک لحظه خوش در لیگ یک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه فجر سپاسی در این بازی از هفته یازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور، میهمان بود و به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت، در پایان بازی مهدی رجب‌زاده با صورتی غمگین به اشکش، سرمربی استقلال ملاثانی خسته نباشید گفت. اما بر خلاف مهدی رجب‌زاده، سرمربی تیم میزبان از تلاش شاگردانش در این بازی راضی بود و با چهره‌ای خندان به استقبال فجر سپاسی آمد. او از تیمی با کمترین امکانات یک تیم مدعی ساخته که رکوردار شکست‌ناپذیری در لیگ آزادگان هم هست و گویی نباختن هم برای این تیم به مانند بردن ارزشمند است.

فجر سپاسی با دو امتیاز حساسی که در این بازی از دست داد، در صدر جدول شمس آذر را شریک خود می بیند. هم اکنون دو تیم 23 امتیازی هستند و بدون شک تلاش خواهند کرد که در هفته های آتی از هم جدا شوند تا خیالشان برای صعود به لیگ برتر راحت‌تر شود، چرا که پای دیگر مدعیان هم در میان است.

برای استقلال ملاثانی همین تلاش و امتیازاتی که تا به اینجای کار تصاحب کرده کمتر از صدرنشینی نیست. با وجود همه مشکلاتی که این تیم دارد، نمی توان منکر شد که اشکش و تیمش هم به صعود فکر می کنند.