مهاجم استقلال خوزستان معتقد است که صعود به لیگ برتر از اهمیت بالاتری نسبت به کسب عنوان آقای گلی برخوردار است.

  وزیری پناه: آقای گلی اولویت دوم من است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علی وزیری پناه که فصل گذشته آقای گل لیگ دسته اول شد، در این فصل هم عملکرد خوبی داشته و تا اینجای کار شش گل به ثمر رسانده است. مهاجم استقلال خوزستان که روز گذشته در بازی تیمش مقابل ون پارس هم گلزنی کرد در مورد این دیدار گفت:  در اوایل بازی به گل رسیدیم ولی متاسفانه در ادامه نتوانستیم کار را کنترل کنیم و از حریف عقب افتادیم. در نیمه دوم با راهنمایی های کادرفنی به بازی برگشتیم و می توانستیم حتی پیروز شویم ولی شانس با ما یار نبود.

او در ادامه افزود: تیم ون پارس تیم خوبی است و جایگاهش اینجای جدول نیست. هر دو تیم برای پیروزی آمده بودند و همین باعث شد تا بازی زیبا و پرگلی را شاهد باشیم.

مهاجم استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به روند خوب گلزنی در این فصل هم دوست دارد آقای گلی خود را تکرار کند گفت: امسال شش گل زدم و خدا را شکر شرایط خوبی دارم. هدف اول ما صعود به لیگ برتر است و در کنار آن کسب عنوان آقای گلی هم خالی از لطف نیست. به طور کلی این عناوین فردی در اولویت دوم من هستند.

وزیری پناه در رابطه با شکست ناپذیری تیمش در این فصل تاکید کرد: تیم استقلال خوزستان یک تیم باشخصیت و بزرگی است. ما همین طور راحت تن به شکست نمی دهیم و در هر بازی برای دفاع و حمله برنامه داریم. خدا را شکر این برنامه ها جواب داده و تا الان نباختیم.

او در پایان با اشاره به فاصله کم و قابل جبران امتیازات استقلال خوزستان با رتبه های بالای گفت: در این مدت کمی بدشانس بودیم در زمینه جمع آوری امتیازات ولی با تیم های بالاتر فاصله خیلی زیادی نداریم و با چند نتیجه خوب می توانیم به آنها برسیم. هدف ما صعود به لیگ برتر است و امیدوارم که بتوانیم به این هدف برسیم.