پارس جنوبی جم در ادامه ناکامی های خود اینبار مقابل استقلال خوزستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

لیگ یک/ادامه بحران در تیم  رزاقی راد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های حساس هفته نهم لیگ دسته اول امروز استقلال خوزستان در اهواز پذیرای پارس جنوبی جم بود. مسابقه ای که برای دو تیم با توجه به جایگاه شان در جدول حساسیت زیادی داشت. در نهایت استقلال خوزستان موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف بوشهری خود را شکست بدهد.

در دقیقه 10 این مسابقه بهرام رشید فرخی با گل زودهنگام خود زمینه را برای برد تیمش مهیا کرد. 13 دقیقه بعد استقلال خوزستان روی حرکت زیبای تیمی و با نفوذ بهروز بارانی به گل دوم رسید تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر خاتمه یابد.

در نیمه دوم پارس جنوبی که چیزی برای از دست دادن نداشت با تمام قوا و با ترکیب هجومی وارد زمین شد تا بتواند گل های خورده را جبران کند اما در دقیقه 58 بار دیگر بهروز بارانی روی یک ضدحمله دروازه شاگردان ایمان رزاقی راد را گشود. در ادامه پارسی ها همچنان برای جبران تلاش کردند اما جز یک گل که توسط عرفان قهرمانی به ثمر رسید، عایدی برای آنها نداشت.

پارس جنوبی که امسال برای صعود به لیگ برتر بسته شده، دومین شکست متوالی خود را تجربه کرد تا 12 امتیازی باقی بماند و در رده یازدهم جدول قرار بگیرد. همچنین استقلال خوزستان جمع امتیازاتش را به 13 امتیاز رساند و ضمن عبور از حریف امروز خود به رتبه ششم جدول صعود کرد.