در شرایطی که ملوان بندر انزلی در بازی روز گذشته خود مقابل خیبر خرم آباد از حضور هوادارانش محروم بود، این اتفاق احتمالا دیگر تیم شمالی را هم در خطر قرار داده است.

بعد از ملوان؛ دومین تیم شمالی هم در خطر محرومیت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندرانزلی در اولین بازی که مجوز حضور هواداران در استادیوم حاضر شد، جو احساسی و هیجانی فوق العاده ای را در استادیوم سیروس قایقران شاهد بود و در نهایت نیز با پیروزی به کار پایان داد. در بازی روز گذشته مقابل خیبر خرم آباد اما به شدت عدم حضور هواداران این تیم احساس شد و در نهایت هم مقابل حریف خود به تساوی دست یافتند و در صدر جدول جایگاه خود را حفظ‌ کردند.

با این حال اکنون رایکا بابل نیز در خطر محرومیت از همراهی هوادرانش در بازی بعدی قرار گرفته است. تیم شمالی در بازی این هفته خود مقابل پارس جنوبی تخلفاتی صورت داده که از نگاه ناظر بازی دور نمانده و در گزارشی که در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته است. باید دید رایکا بابل هم بعد از ملوان بندرانزلی هواداران خود را محروم از همراهی خودشان خواهد دید یا خیر. کمیته انضباطی فدراسیون طی این فصل قاطعیت مناسبی در قبال اتفاقات در ورزشگاه‌ها نشان داده است که محرومیت استقلال خوزستان از بازی خانگی این هفته مقابل ویستاتوربین در این راستا بوده است.