اسماعیل بابایی می‌گوید بازیکنان تیم پیکان انگیزه و روحیه بالایی برای بازی با پرسپولیس دارند.

بابایی: دوست دارم با شوت به پرسپولیس گل بزنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، اسماعیل بابایی درباره وضعیت اردو و تمرینات تیم پیکان در تعطیلات لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از دیروز هم وارد یک اردوی ۳-۴ روزه شدیم. سه بازی دوستانه با تراکتور، نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت داشتیم که بازی های خوبی بوده و فردا هم با تیم خوب هوادار بازی خواهیم داشت.

او در ادامه گفت: تمرینات خیلی خوب و پرنشاطی داشتیم و همه بازیکنان هم از لحاظ روحی و روانی و جسمی شرایط خوبی دارند و برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شویم.

بابایی در مورد برگزاری بدون تعطیلی تمرینات پیکان توضیح داد: آخر فصل است و بدن ها کمی افت می‌کند اما فوتبالیست نمی‌تواند بدنش را بخواباند. ما در این فصل تعطیلی زیادی نداشتیم و نهایتا ۲-۳ روز تعطیل بوده‌ایم و دوباره به تمرینات برگشته‌ایم اما خدا را شکر با کادر مجربی که داریم تمرینات خوبی را گذرانده‌ایم و از لحاظ روانی، بدنی و ذهنی شرایط خوبی داریم.

هافبک پیکان در مورد شوت هایی خوبی که به سمت دروازه حریف می‌زند عنوان کرد: امسال فقط یک گل به تراکتور زده‌ام که از راه دور بود و دیگر موردی پیش نیامد. یکی دو شوت هم زدم که به تیر خورده اما انشاالله در بازی های آخر لیگ بتوانم با شوت از راه دور، گل بزنم.

بابایی درباره بازی هفته بیست و پنجم پیکان مقابل پرسپولیس گفت: ما برابر همه تیم ها سفت و محکم بازی می‌کنیم و ربطی به اسم تیم ندارد. مقابل استقلال هم خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و باید می‌بردیم اما توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم و بازی مساوی شد. پرسپولیس هم همینطور است؛ ما برای این بازی تمرینات مختلفی انجام داده‌ایم.

بازیکن پیکان افزود: مشکلاتی داشتیم اما از زمانی هم که آقای عطابخش آمده‌اند آنها را حل کرده‌اند. تیم خوبی داریم و رو به جلو حرکت می‌کنیم. آقای عطابخش هم به مجموعه لطف کردند و تلاش زیادی برای حل مشکلات کردند. بازی با پرسپولیس هم یکی از مهم ترین بازی های فصل‌مان است؛ خیلی خوب خودمان را آماده می‌کنیم و انگیزه زیادی داریم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و انشاالله بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.

او در خصوص اینکه آیا پیکان با شرایط جدید می‌تواند لیگ را در بین شش تیم بالای جدول به پایان برساند بیان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و همه سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم. از زمانی که آقای عطابخش اضافه شده‌ شرایط تیم از لحاظ روحی و روانی تغییر کرده است؛ مشکلات مالی داشتیم که ایشان حل کرده‌اند و یک روح تازه ای به تیم دمیده شده است. از همینجا از ایشان تشکر می‌کنم.

بابایی در پایان در واکنش به اینکه یک شوت برای پرسپولیس کنار گذاشته است گفت: دو تا کنار می‌گذارم.