پرسپولیس بعد از پیروزی 3-1 در برابر مس رفسنجان حال مهیای بازی با صنعت نفت در آبادان می شود؛ مسابقه ای که 3 امتیاز آن برای سرخپوشان حیاتی است.

بازگشت شریفی به ترکیب پرسپولیس در آبادان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"،  استقلال که هفته گذشته در مصاف با نساجی 2 امتیاز از دست داد این بار با گل گهر رویارو می شود و تیم یحیی گل محمدی امیدوار است با پیروزی در آبادان و نتیجه ای که در تهران رقم می خورد بار دیگر به صدر جدول نزدیک تر شوند.

اما برای این بازی و با توجه به مصدومیت میلاد سرلک پیش بینی می شود بار دیگر یحیی گل محمدی به هافبک جوان تیمش محمد شریفی در  کنار کمال کامیابی نیا اعتماد کند. بازیکن جوانی که در این فصل در چند مسابقه پرسپولیس در ترکیب تیمش قرار گرفت و نمایش امیدوارکننده ای داشت و حتی گل هم زد اما بازگشت با شکوه کمال به ترکیب تیم و بازی خوب او در کنار میلاد سرلک موجب شد در ادامه محمد شریفی شانس زیادی برای بازی پیدا نکند.

البته سرمربی پرسپولیس برای بازی فردا رضا اسدی را هم در اختیار دارد و در نهایت از بین محمد شریفی و رضا اسدی یکی را رای بازی در کنار کمال کامیابی نیا انتخاب خواهد کرد که به نظر می رسد بر اساس انتخاب های پیشین محمد شریفی شانس بیشتری برای بازی داشته باشد.