مهاجم پرسپولیس امید زیادی دارد تا در فصل دبل هت تریک تیمش در قهرمانی، عنوان آقای گلی را کسب کند.

عبدی: ده هفته زمان برای آقای گلی کافی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیستم موفق شد میهمان خود مس رفسنجان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. مهدی عبدی با زدن دو گل، ستاره تیمش بود. این مهاجم جوان که طی سه بازی اخیر موفق به گلزنی نشده بود در این دیدار دبل کرد تا تعداد گل هایش در لیگ بیست و یکم را به عدد هفت برساند.

عبدی در مورد شروع دوباره گلزنی هایش برای پرسپولیس گفت: من قبل از این بازی، پنج گل زده بودم و متأسفانه سه هفته بود که گل نمی‌زدم. در واقع با بدشانسی مواجه شده بودم اما خدا مرا دوست دارد که هر وقت کارم سخت می‌شود و به نوعی گره می‌خورد، دستم را می‌گیرد. از دو گلی که به ثمر رساندم، خیلی خوشحال شدم بخصوص که توانستم در کسب برد تیمم نقش داشته باشم. در این بازی موفق شدم وظیفه‌ام را آن طور که مربیان می‌خواستند انجام بدهم.

او که شانس هت تریک در این بازی را داشت افزود: قسمت نشد که گل سومم را بزنم و هت‌تریک کنم اما خوشحالم که با وجود این بردیم و به کارمان با پیروزی خاتمه دادیم. هدف اصلی تیم ما کسب برد بود که با دو گل من و گل کمال کامیابی‌نیا به دل همه چسبید.

مهاجم پرسپولیسی ها که فاصله زیادی با صدرنشینان جدول گلزنان ندارد، برای آقای گل شدن انگیزه بالایی دارد. او با اشاره به اینکه اولویتش اجرای صحیح خواسته های کادر فنی است اما امید زیادی به آقای گل شدن دارد گفت: من چهار گل با نفر اول فاصله دارم اما به کسب آقای گلی خیلی امیدوارم. البته راه سختی دارم و برای رسیدن به این هدف، تمام تلاشم را انجام می‌دهم. هنوز 10 هفته دیگر باقی مانده و این تعداد بازی برای رسیدن به آقای گلی و رسیدن به فرصت آقای گلی مناسب به نظر می‌رسد. با این حال، اولویت اول من، اجرای صحیح خواسته‌های کادرفنی در بازی‌هاست و پس از آن، به آقای گلی هم فکر می‌کنم.

او با تاکید به برتری تهاجمی تیمش در لیگ بیست و یکم گفت: آمار می‌گوید تیم ما بهترین و هجومی‌ترین تیم لیگ است. البته در گلزنی، همه بازیکنان تیم سهیم هستند. ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و مأموریت‌های تاکتیکی بین بازیکنان بدرستی تقسیم شده است. این طور نیست که فقط یکی، دو بازیکن در گلزنی تأثیر داشته باشند.

کاهش فاصله امتیازی با استقلال به عدد سه و دیدارهای بعدی پرسپولیس، سوال پایانی از عبدی بود که او در پاسخ آن به یک هدف رویایی اشاره کرده و گفت: ما معتقدیم همه بازی‌ها سخت است و بازی راحتی نداریم پس فقط برای برد تلاش می‌کنیم. تا آخر فصل، همه بازی‌ها برای ما حکم یک فینال را دارد و باید تلاش کنیم که پیروز شویم. نباید هیچ امتیازی از دست بدهیم. حالا هم در فرم خوبی هستیم و با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم. ما کاری به رقیب نداریم. تمام تمرکز و حواس‌مان به بازی‌های خودمان است. به‌دنبال رسیدن به دبل‌هت‌تریک قهرمانی هستیم و می‌خواهیم یک رکورد رؤیایی در فوتبال ایران ثبت کنیم. به همین خاطر فقط در مورد نتایج و اتفاقات تیم خودمان فکر می‌کنیم نه رقبا.