پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال با دفاع از انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال، معتقد است باید این مسئولیت را به آدم های فوتبالی سپرد.

فریبا: گرفتن امتیاز در لیگ از همه چیز مهمتر است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال در گفتگویی که با خبرنگار ورزش سه داشت، درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. فریبا اعتقاد دارد که کسب امتیاز در لیگ مهمتر از ارائه بازی زیباست هر چند که در حال حاضر نیز استقلال بازی زیبایی را ارائه می کند.

بهتاش فریبا درباره اوضاع کلی استقلال و اینکه عده ای اعتقاد دارند بازی زیبا مهم است و برخی معتقدند کسب امتیاز در اولویت است، گفت: همه می دانند که گرفتن امتیاز از همه چیز مهمتر است. در زمان حضور علیرضا منصوریان، ما بسیار زیبا بازی می کردیم. به تیر دروازه می زدیم یا تک به تک ها را خراب می کردیم. در بازی های بعدی همین اتفاق تکرار می شد ولی مردم تا هفته هشتم بیشتر تحمل نکردند. پس کسب نتیجه مهمترین مسئله فوتبال است.

وی ادامه داد: به نوعی هم ما نازیبا بازی نمی کنیم و زیبا بازی می کنیم. مگر می شود تیمی که بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را دارد، زیبا بازی نکند؟ این تیم زیبا بازی می کند.حالا شاید استقلال چشم نواز بازی نکند اما چیزی که مهم است، آمار است. استقلال در حال حاضر بهترین آمار 10، 15 سال گذشته را دارد.

فریبا درخصوص بحث سربازی یزدانی و مرادمند و اینکه در صورت جدایی آنها، استقلال ضربه می خورد پاسخ داد: شما من را می شناسید. من اگر روی چیزی اشراف کامل نداشته باشم، صحبت نمی کنم. من الان نمی دانم قوانین چگونه است. ولی 100 درصد با جدا شدن آنها، استقلال ضربه می خورد. یزدانی و مرادمند جزو بهترین مدافعین ایران و استقلال هستند و نبودشان باعث مشکل می شود. من امیدوارم شرایط سربازی برای تمام بازیکنان یکسان باشد.

پیشکسوت استقلال درخصوص اینکه نتیجه دربی می تواند تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند، گفت: ما اکنون 3 امتیاز اختلاف داریم. حریفان دیگرمان نیز با مساوی هایی که در دو، سه بازی گذشته داده اند، تقریبا و فعلا از کورس قهرمانی خارج شده اند. اکنون ما و پرسپولیس مدعی هستیم و 3 امتیاز به معنای یک بازی است. اگر امتیازات یک بازی جابجا شود، ممکن است دو تیم برابر شوند. ولی من خیلی منتظر بازی با پرسپولیس هستم و ان شالله اختلاف 6 امتیاز شود. من فکر می کنم اگر این اتفاق رخ بدهد، کلید قهرمانی زده خواهد شد.

فریبا در مورد دیدار برابر فجرسپاسی و اینکه اگر آبی ها این بازی را دستکم بگیرند ممکن است مشکل ساز شود نیز اضافه کرد: اصلا هیچ تیمی حق ندارد تیم دیگری را دستکم بگیرد. در نیم فصل دوم هیچ تیمی راحت به تیم دیگری امتیاز نمی دهد حالا تیم قعر جدول باشد یا بالای جدول، فرقی ندارد. در نتیجه بازیکنان باید با تمرکز بالا بازی کنند و ان شالله که من خوش بینم که با تعداد گل های زیادی این بازی را می بریم.

وی در مورد اینکه چه نظری درخصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال دارد، پاسخ داد: من خیلی خوشحالم که یک فوتبالی اکنون سکان دار شده است. درخواست ما فوتبالی ها این بود که یک آدم فوتبالی در رأس کار قرار بگیرد. خوشبختانه آقای ماجدی هم فوتبال بازی کرده، هم سرپرست بوده، هم خارج از کشور بازی کرده است، روابط بین الملل را می داند، زبان انگلیسی او تکمیل است و اینکه از همه مهمتر، یک آدم فوتبالی است. من امیدوارم که شرایط اقتصادی فدراسیون جوری نباشد که به آقای ماجدی لطمه بزند. ما خیلی خوشحالیم از اینکه یک فوتبالی بالای سر فدراسیون قرار گرفته است.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان در مورد اینکه کسی درخصوص استقلالی بودن ماجدی نباید موضع بگیرد، گفت: من فکر می کنم دوره این حرفها گذشته است. مگر آقای دادکان رییس فدراسیون شد، پرسپولیسی نبود؟ مگر ایشان فرقی بین باشگاه ها گذاشتند؟ در کل به نظر من، فوتبالی ها شرایط همه باشگاه ها را یکسان می بینند.