تراکتور در شبی که شباهتی به تیم میزبان نداشت مغلوب میهمان خود شد.

تغییر بی صدای جای میهمان و میزبان (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، تراکتور با رتبه سیزدهم به مصاف استقلال رفت تا تقابل دو تیم برخلاف سال های قبل یک تقابل بالای جدول نه بلکه جدالی میان یک تیم بالانشین با تیمی از قعر جدول باشد. با این وجود هواداران این تیم امید زیادی داشتند تا یک نمایش متفاوت در این دیدار ببینند.

تراکتور با نتایج ضعیفی که روند سریالی آن هر هفته تمدید می شود این روزها کاملا خطر سقوط را احساس می کند. این تیم بعد از مدت ها با اضافه شدن چند بازیکن جدید، با دست پر به مصاف حریف رفت ولی کیفیت کار خیلی جالب نبود.

در روزی که تراکتور میزبان بود، استقلال بازی را تهاجمی شروع کرد و تیر دروازه این تیم را به لرزه درآورد. همین روند تا پایان کار هم ادامه داشت تا آمار صفر موقعیت گل برای تیمی ثبت شود که میزبان بازی بود و بعد از دریافت گل هم 20 دقیقه فرصت برای جبران داشت. (استقلال 5 شانس گل داشت)

بر اساس آمار ارائه شده، تیم سولدو تعداد پاس بیشتری داشت ولی این مزیت فقط کاربرد گردش توپ برای تراکتور داشته چرا که هیچ یک از این پاس ها به خلق موقعیت روی دروازه حریف منجر نشد. تراکتور تنها دو شوت (استقلال 12 شوت) بهربه دروازه حریف زد که هیچکدام در چارچوب نبود.

با در نظر گرفتن ارقام بالا و اشاره به این که مالکیت توپ 51 به 49 به سود تراکتور بود این سوال پیش می آید که آیا تیم سولدو برنامه ای برای حمله نداشت و فقط برای نباختن آمده بود یا اینکه جای میهمان و میزبان، بی صدا عوض شده بود چرا که استقلال بیشتر شبیه میزبان ها بود تا تراکتور!