روزبه چشمی در دیدار برابر نساجی، به رکورد انجام 150 بازی با پیراهن استقلال دست یافت.

رکورد خاص روزبه؛ 150 بازی برای استقلال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برابر نساجی، علاوه بر اینکه به بسیاری از رکوردهای منفی استقلال پایان داد، یک آمار شخصی نیز برای یکی از بازیکنان این تیم به ثبت رساند و روزبه چشمی توانست برای یکصد و پنجاهمین بار پیراهن استقلال را در تمامی رقابت ها بر تن کند.

چشمی که در ابتدای لیگ پانزدهم از صبای قم به استقلال آمد، برای 5 فصل متوالی لباس آبی ها را بر تن کرد و در لیگ بیستم به ام الصلال پیوست تا اینکه فصل گذشته مجددا به جمع آبی ها بازگشت و جام قهرمانی لیگ برتر را نیز بالای سر برد.

پس از پیوستن روزبه 22 ساله به استقلال، او توانست اعتماد پرویز مظلومی سرمربی وقت تیم را به دست آورده و در دیدار هفته اول لیگ پانزدهم برابر سیاه جامگان از ابتدا به میدان رفت. در انتهای آن فصل، چشمی دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شد و نیم فصل نخست لیگ شانزدهم را از دست داد.

پس از اتمام دوران مصدومیت روزبه، به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، او نتوانست برای این تیم به میدان برود و تصمیم گرفت پیراهن هیچ تیمی را بر تن نکند و یک نیم فصل را به دور از میادین، مشغول انجام تمرینات شود.

او در لیگ هفدهم به ترکیب تیم بازگشت و طی این مدت و در همه رقابت ها، 150 بار برای استقلال به میدان رفته و موفق به زدن 5 گل و دادن 2 پاس گل شده است. چه بسا اگر روزبه دچار مصدومیت شدید رباط صلیبی نمی شد، او تاکنون می توانست آمار بسیار بیشتری را نیز از خود به جای بگذارد.

چشمی در فصل گذشته یکی از عوامل مهم در موفقیت و قهرمانی تیم مجیدی بود. او همچنین یک رکورد جالب نیز در فصل قبل از خود به جای گذاشت. در 16 دیدار از 21 مسابقه ای که این بازیکن برای استقلال به میدان رفته بود، در مدت زمانی که روزبه درون زمین حضور داشت، آبی ها گلی را دریافت نکرده بودند.

حتی امسال نیز در 4 مسابقه و تا زمانیکه چشمی درون زمین حضور داشته، استقلال دروازه اش را بسته نگه داشته بود. به مانند بازی با نساجی که تا زمانیکه روزبه یکی از یازده بازیکن تیم بود، تیم ساپینتو موفق به کلین شیت شده بود. اما پس از تعویض چشمی، دروازه استقلال باز شد.