ممکن است حضور ت که ریکاردو ساپینتو تیمش را تنها با یک تغییر نسبت به دیدار قبل برابر پیکان روانه زمین مسابقه کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو تساوی بدون گل، حالا استقلال بیش از هر زمان دیگری نیازمند کسب پیروزی در بازی امروز است. شاگردان ساپینتو برای اینکه از صدر جدول فاصله نگیرند، امروز برای غلبه بر حریفی وارد زمین مسابقه می شوند که طی 300 دقیقه گذشته برابر استقلال، دروازه اش را بسته نگه داشته است.

انتظار می رود که به دلیل عملکرد خوب آبی ها در بازی قبل، ساپینتو در دیدار امروز تیمش را با همان ترکیب بازی با پیکان روانه میدان کند و تنها تغییر موجود، حضور سلمانی به جای جلالی باشد.

* سیدحسین حسینی که در سه دیدار گذشته توانسته است دروازه اش را بسته نگه دارد، امروز نیز انتخاب نخست ساپینتو برای حضور در ترکیب اصلی است. در سه دیدار میان استقلال و نساجی که در فصل گذشته برگزار شد، حسینی فقط در بازی برگشت لیگ برتر برابر این تیم بازی کرد.

* عملکرد خوب آبی ها در خط دفاعی، باعث شده تا سرمربی پرتغالی به زوج رافائل سیلوا و عارف غلامی اعتماد کرده و آنها را در بازی امروز نیز به زمین مسابقه بفرستد.

* تنها تغییر احتمالی آبی ها، در سمت چپ خواهد بود. جعفر سلمانی در دقایقی که برابر پیکان به زمین رفت، خوب و پرتلاش ظاهر شد و به همین دلیل او امروز نیز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. در سمت راست نیز به مانند بازی قبل، کوین یامگا انجام وظیفه می کند.

* روزبه چشمی و مهدی مهدی پور در دو بازی گذشته و البته نیمه دوم دیدار برابر مس در کنار هم بازی کرده اند. عملکرد آنها باعث رضایت ساپینتو شده و علی رغم بازگشت نیک نفس از مصدومیت، اما روزبه و مهدی در خط میانی بازی خواهند کرد. آرش رضاوند نیز جلوتر از این 2 بازیکن، بازی خواهد کرد.

* با حضور همزمان قایدی و محبی در ترکیب اصلی، استقلال توانست برابر پیکان موقعیت های پرتعدادی را خلق کند. همین مسئله موجب رضایت ساپینتو شده و او می خواهد در تقابل با نساجی نیز از این دو وینگر بوشهری استفاده کند.

* پیمان بابایی تاکنون در امر گلزنی ناموفق بوده اما جنب و جوش این بازیکن در خط حمله، سبب شده تا کادرفنی آبی ها برای بازی امروز نیز از او در نوک خط حمله بهره ببرد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – پیمان بابایی