بازیکن ملوان می گوید که خیلی دوست داشتم در اولین بازی خانگی، تماشاگران در استادیوم حضور داشته باشند.

قادری: برابر استقلال یک بازی خوب را می‌بینیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در بازگشت دوباره به لیگ برتر، در گام نخست برابر پیکان تن به شکست داد. شاگردان زارع در این دیدار قادر به جبران گل دریافتی در نیمه اول نبودند و با یک گل بازی را واگذار کردند. محمد قادری که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

قادری درباره پیوستن به ملوان و آغاز دوران سربازی خود به خبرنگار ما گفت: تصمیم گرفتم در این مقطع به ملوان بیایم و به این تیم کمک کنم. بابت این انتقال خیلی خوشحالم. آنها بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کرده اند و امیدوارم خوب کار کنیم و امتیازات لازم را به دست بیاوریم تا دل هواداران را شاد کنیم.

او درباره شکست در هفته اول برابر پیکان نیز گفت: وقتی تیم هایی که پس از چند سال به لیگ برتر بازمیگردند، به هماهنگی نیاز دارند. برخی از بازیکنان نیز نیاز دارند با جو لیگ برتر آشنا شوند. ما نیاز به زمان داریم تا با کمک کادرفنی یک تیم یکدست و قدرتمند را روانه مسابقات کنیم.

وی درخصوص اینکه با حضور در زمین توانسته است به تیمش سرعت ببخشد، گفت: همانطور که گفتم نیاز داریم تا به هماهنگی برسیم. تیم جوانی داریم و می توانیم از این هم بهتر شویم. آقای زارع نیز سرمربی پرانگیزه ای است. ملوان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. امیدوارم خیلی زود به شکل تیمی کنار هم برسیم.

قادری درباره دیدار روز پنج شنبه مقابل استقلال و حضور بازیکنانی مانند محبی و قایدی در ترکیب این تیم گفت: آنها استقلال هستند و امسال نیز مهره های خوبی گرفته اند. فوتبال یک ورزش تیمی است نه انفرادی. اینکه تیمی مهره زیادی داشته باشد، بیشتر نیاز به هماهنگی تیمی دارد. ما هم ملوان هستیم و درون بازی شرایط فرق می کند. نمی شود پیش بینی کرد اما قطعا یک بازی خوب را می بینیم.

او ادامه داد: جای خالی هواداران در این بازی احساس می شود. خیلی دوست داشتم در اولین بازی خانگی، تماشاگران در استادیوم حضور داشته و در کنار ما باشند. فوتبال بدون هوادار معنی ندارد و امیدوارم با یک نتیجه خوب بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و هر چه زودتر به ورزشگاه برگردند.