دو بازیکن خارجی استقلال کماکان نقش محوری‌ای را در تیم مجیدی ایفا می‌کنند.

ژستد و یامگا؛ همچنان قابل اتکا (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، استقلال که معمولا در طول لیگ برتر، مهره‌های خارجی بهتری نسبت به سایر تیم‌ها در ترکیبش قرار گرفته‌اند، امسال هم با وسواس خاصی نسبت به خرید بازیکن خارجی اقدام کرد و در ابتدای فصل کوین یامگا و رودی ژستد را با رزومه‌ای قابل قبول جذب کرد.

کوین یامگا که از همان ابتدا با دو گل در برابر ذوب‌آهن، افتتاحیه‌ باشکوهی را برای خودش رقم زد و رودی ژستد هم به مرور با تاثیرگذاری کلی در روند بازی تیم و گل و پاس‌گل‌هایی که ثبت کرد، توانست جای خودش را در دل هواداران استقلال باز کند.

عملکرد خوب این دو بازیکن در بازی با تراکتور هم تداوم داشت. یامگا در چند صحنه با پشت سر گذاشتن انفجاری مدافعان تراکتور برای خودش و هم‌بازیانش شانس گلزنی‌ خلق کرد و اگر کمی بخت با او یار بود، می‌توانست با گل یا پاس گل زمین بازی را ترک کند. رودی ژستد هم با موفقیت همیشگی‌اش در نبردهای هوایی، در به دست گرفتن نبض بازی توسط شاگردان مجیدی نقش بسزایی ایفا کرد و طبق معمول رضایت سرمربی را هم جلب کرد.

دو بازیکن محبوب این روزهای طرفداران استقلال، امروز در تمرین ریکاوری تیم شرکت کردند تا با تعطیلی احتمالی تمرین فردا، از دوشنبه خودشان را بری درخشش در برابر فجر سپاسی آماده کنند‌.