تراکتور فردا دیداری بسیار حساس مقابل استقلال خواهد داشت؛ این دیدار از اهمیت بالایی برای هواداران هر دو تیم برخوردار است.

سولدو و تراکتور بایراقی(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور بعد از مساوی با گل گهر در شروع دور برگشت، گام دوم را با شکست برابر نفت برداشت تا با 14 امتیاز و رتبه سیزدهم به استقبال بازی حساس هفته هجدهم مقابل استقلال برود.

زونیمیر سولدو بعد از پشت سر گذاشتن کرونا که او و شش بازیکن تیمش را به غایبان بازی هفته هفدهم در آبادان تبدیل کرد، فردا روز سختی در پیش خواهد داشت. او امید زیادی دارد تا در روزی که خریدهای جدید و ستاره های تیمش را در کنار هم دارد، در تقابل با استقلال دست پر از زمین خارج شود.

هواداران تراکتور فردا در حالی امیدوار به پاره شدن نوار شکست های متوالی تیم شان به استقلال هستند که زمانی با بردهای متوالی مقابل استقلال، پرچم تیم شان را در ورزشگاه به اهتزاز در می آوردند.

لیکنز آخرین مربی تراکتور است که در لیگ برتر موفق شد استقلال را شکست دهد؛ او البته هواداران پرشور تیمش را در آن مقطع کنار خود داشت و از این حیث مربی خوش شانسی بود.

قبل از سولدو چند مربی موفق به این کار نشدند و باید دید سولدو فردا می تواند اولین پیروزی تراکتور مقابل استقلال در لیگ برتر بعد از دو فصل را کسب کند یا مثل سه بازی قبل، پیروزی برای آبی ها خواهد بود. رسیدن به برد می تواند برگ برنده سولدو در تراکتور باشد و شرایط او را برای ادامه همکاری با سرخ پوشان ایده آل تر کند. او قطعا به چنین چیزی می اندیشد چرا که مربیان کرواتی که پیش از حضورش در ایران با آنها مشورت کرده، حتما از اهمیت بازی با سرخابی ها برایش گفته اند.