سرمربی تراکتور می‌گوید فردا بازی سختی با یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر داریم چرا که استقلال تاکنون در لیگ برتر شکست نخورده است.

سولدو: پیروزی برای استقلال، مهم‌تر از بازی زیباست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم استقلال و تراکتور فردا در شرایطی باید به مصاف هم بروند که نشست خبری سرمربیان دو تیم به دلیل مشکلات سلامتی سولدو، سرمربی تبریزی‌ها برگزار نشد و قرار شد به جای برگزاری این نشست، فایل صوتی مربوط به کنفرانس مطبوعاتی دو تیم به‌صورت ضبط شده در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

در همین رابطه «زونیمیر سولدو» در نشست خبری قبل بازی با استقلال اظهار داشت: فردا بازی سختی با یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر داریم. استقلال تیمی است که تاکنون در لیگ برتر باخت نداشته و کسب سه امتیاز برایشان مهم‌تر از انجام بازی زیباست.

وی با بیان اینکه توانستیم تا حدودی از مشکلات هفته گذشته عبور کنیم، ادامه داد: فیلم چندین بازی استقلال را نگاه کرده‌ایم و بازیکنان را برای ارایه بازی زیبا و تماشاگرپسند، همراه با کسب نتیجه خوب آماده کرده‌ایم.

سولدو در خصوص میزان رضایتش از تمرینات آماده‌سازی تیم در نیم فصل، گفت: یک هفته به‌خوبی تمرین کردیم؛ اما به دلیل بیماری کرونا، کمی وقفه در روند آماده‌سازی تیم ایجاد شد. متاسفانه گرفتاریِ برخی از اعضای تیم به بیماری کرونا در نتیجه بازی گذشته تاثیر گذاشت، امیدوارم تمامی نفرات را در بازی با استقلال در اختیار داشته باشم.

سرمربی تراکتور بیان کرد: تمام تلاشمان را برای جذب بازیکنان جدید در نیم فصل انجام دادیم. بازیکنان خارجی، معیارهای مدنظرمان همچون کیفیت و آمادگی بالا را نداشتند. به همین دلیل سراغ بازیکنان داخلی رفتیم و توانستیم چند بازیکن در پست‌های مورد نیاز به تیم اضافه کنیم. امیدوارم این بازیکنان باعث ایجاد رقابت در تیم شوند و کمک حال ما در ادامه مسابقات باشند.

سولدو در خصوص محرومان و مصدومان تیم برای بازی با استقلال، بیان کرد: عبدالله حسینی و محمد مسلمی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.