گل گهر میتوانست قبل از دریافت گل دوم، دروازه استقلال را روی پاس کاپیتان خود باز کند ولی جدی ترین فرصت سیرجانی‌ها از دست رفت.

پاس سرنوشت‌ساز  پور علی به گل استقلال نرسید(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیر قلعه‌نویی با وجود اینکه نتیجه دیدار مقابل استقلال را واگذار کردند، اما در خط میانی نمایش مطمئن و کم‌اشتباهی داشتند و توانستند بارها در جدال با هافبک‌های آبی‌پوش، بازیکن برتر باشند و اجازه ندهند آنها در موقعیت‌سازی و گردش توپ موفق باشند. در این بین امین پورعلی، علاوه بر موفقیت در نبردها، در فرصت‌سازی هم موثر کار کرد.

پورعلی که امسال علاوه بر رهبری تیمش در زمین و نمایش موثر در خط میانی، جزو امتیازآورترین بازیکنان گل‌گهر بوده و موفق شده در لیگ برتر سه گل به ثمر برساند، سه پاس گل بدهد و در جام حذفی نیز یک گل و یک پاس گل داشته باشد، دیروز هم برابر استقلال پرتلاش ظاهر شد ولی موقعیت‌سازی‌های او به گل ختم نشد.

کاپیتان گل‌گهر در کنار آمار ۲۴ پاس با دقت ۸۳ درصدی، یک پاس کلیدی، یک قطع توپ، چهار نبرد هوایی موفق، یکبار گرفتن خطا و دو شوت محکم که یکی از آنها در چارچوب بود و با واکنش حسینی همراه شد، یک سانتر خطرناک داشت و یک فرصت عالی هم در زمانی که بازی با تساوی یک بر یک جریان داشت، خلق کرد که مهاجمان تیمش از آن بهره نبردند.

پورعلی در دقیقه ۶۹ در حالی که مهدی مهدی‌پور مقابل او بود، با یک پاس چیپ تماشایی به پشت سه مدافع استقلال، مرتضی تبریزی را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی این بازیکن نتوانست توپ را تبدیل به گل کند و در ادامه نیز پاس در عرض مهاجم سیرجانی‌ها و شوت شایان مصلح در دستان حسینی جای گرفت تا گل‌گهر به گل دوم نرسد.