گری نویل در واکنش به اظهارات برونو فرناندز، انتقادات بیشتری را نسبت به این بازیکن پرتغالی منچستریونایتد مطرح کرد.

گری نویل: هواداران هم رفتار برونو را دوست ندارند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل بار دیگر از رفتار برونو فرناندز پس از تلاش هافبک منچستریونایتد جهت دفاع از عملکردش، انتقاد کرد.

فرناندز در جریان شکست 7 بر صفر منچستریونایتد برابر لیورپول حرکات زیادی انجام داد. تکان دادن دست‌های او چندین مرتبه با تذکر داور مواجه شد. از رفتار او برداشت می‌شد که در زمین مسابقه سعی دارد با خشونت نسبت به همبازیانش رفتار کند.

فرناندز روز گذشته توضیح داد که از رفتار او برداشت اشتباهی صورت گرفته و کارشناسان تلویزیونی هم سعی دارند تا دروغ بگویند: "من هرگز سعی نمی‌کنم به کسی بی احترامی کنم. 75 هزار نفر نفر در اولدترافورد حضور دارند و شما باید با دست‌ منظورتان را نشان بدهید. ما می‌دانیم که کارشناسان باید چیزهایی بگویند. بیشتر چیزهایی که بعد از بازی لیورپول گفته شد دروغ محض بود. گفتند چون دستانم را بالا بردم، فکر می‌کردند چیزی گفتم که نمی‌خواستم با زبانم مطرح کنم. کارشناسان همیشه می‌خواهند چیز بدی بگویند، آن‌ها می‌خواهند اعتبار و توجه بقیه را جلب کنند."

از نویل خواسته شد تا به اظهارات فرناندز پاسخ دهد. او از تغییر نظرش در مورد ستاره پرتغالی خودداری کرد و همچنین مدعی شد که او تنها طرفدار یونایتد نیست که نسبت به رفتارهای فرناندز انتقاد دارد.

نویل به اسکای اسپورت گفت:"من با هیچ هوادار یونایتدی صحبت نکردم که رفتار فرناندز را دوست داشته باشد، مخصوصاً وقتی تیم می‌بازد و وقتی دستانش را تکان می‌دهد. به عنوان یک بازیکن او برای یونایتد فوق العاده بوده، گل‌ها و پاس گل‌هایش مشخص است. او می‌گوید وقتی دستانش را آنگونه تکان می‌دهد، مشکلی ایجاد نمی‎‌کند.

من با روی کین بازی کردم که حرکات عجیب و غریبی داشت. در چند سال اخیر بازیکنانی در یونایتد حضور داشتند که به نوعی دیگر رفتار می‌کنند و به بازیکنان جوان کمکی نمی‌کند. من صحبت‌هایم را زمانی که کریستیانو چند سال پیش چنین کاری انجام می‌داد، گفتم، من آن را دوست ندارم. انتقاد مستقیم خوب است. فرناندز پرشور است، احساساتی است، با داور درگیر می‌شود. من با آن مشکلی ندارم. با هر طرفدار یونایتدی که با آن‌ها صحبت می‌کنم همین احساس را دارند، گاهی اوقات او زیاده‌روی می‌کند."