سرمربی سرخپوشان از تغییرات ترکیب تیمش در بازی قبلی به نتیجه رسیده و برابر ملوان هم بعید است تغییری در آن شکل دهد.

ترکیب احتمالی  پرسپولیس مقابل ملوان  بندر انزلی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در غیاب کمال کامیابی‌نیا که همچنان دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد، لئاندرو پریرا را بار دیگر در لیست خود می‌بینند و پورعلی‌گنجی نیز بعد از غیبت یک جلسه‌ای شرایط همراهی تیم را به دست آورده است.

بیرانوند بعد از کلین شیت در بازی قبلی و بازگشت به صدر جدول برترین گلرها و شریک شدن با حسین پورحمیدی، اکنون امیدوار است از این جدال خیز خود برای دستیابی به دستکش طلایی فصل را بردارد و مقابل ملوان به چهاردهمین کلین‌شیت خود دست یابد.

در خط دفاعی نیز پرسپولیس بعد از عملکرد موفق در دیدار قبلی برابر مس رفسنجان احتمالا با همان ترکیب وارد زمین شود. وحید امیری در سمت چپ دفاعی و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست حاضر خواهند شد و گئورگی گولسیانی و علی نعمتی نیز به عنوان دو مدافع میانی نقش آفرینی می‌کنند.

در خط میانی نیز کمال کامیابی‌نیا به دلیل مصدومیت همچنان غایب خواهد بود تا میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی حاضر باشد و سرخ‌ها همانند دیدار با مس رفسنجان با سیمایی تهاجمی تر مقابل حریف حاضر شوند. مهدی ترابی به عنوان یکی از وینگرهای پرسپولیس در سمت مقابل نیز سعید صادقی را خواهد داشت. صادقی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و غیبت طولانی در ترکیب این تیم، برابر مس رفسنجان نمایشی موفق از خود به جا گذاشت و اکنون به دنبال تکرار این موفقیت برابر ملوان انزلی خواهد بود.  سروش رفیعی نیز دیگر هافبک پرسپولیس در این بازی خواهد بود تا جمع نفرات تکنیکی و بازیساز و البته گلزن در پست میانی تکمیل شود و شماره هفت سرخ‌ها به دنبال گلسازی برای تیمش در این بازی باشد.

برای خط حمله نیز با توجه به بازگشت لئاندرو پریرا، او به همراه عیسی آل کثیر و شیخ دیاباته روی نیمکت حاضر خواهند بود تا دو مهاجم جوان این تیم به دنبال راهی به دروازه ملوان باشند. محمد عمری و مهدی عبدی دو مهاجم جوان پرس باید دید در این دیدار چه نمایشی برای خوشحالی سکوها و هواداران شکل خواهند داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و مهدی عبدی .

برای نیمکت نیز این تیم ستاره‌هایی مثل سیامک نعمتی، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، عیسی آل کثیر، سینا اسدبیگی، شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و … را در اختیار دارد و باید دید یحیی گل‌محمدی چه تفکراتی علیه مازیار زارع در این جدال دنبال خواهد کرد تا به دومین برد سال دست یابد و در مسیر قهرمانی را پیش برود.