با توجه به تعویضی ها و انتخاب کاپیتان در پرسپولیس، در دیدارهای این تیم همچنان شاهد تغییر کاپیتانی در زمین هستیم.

بازوبند سرگردان در تیم  پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، در ابتدای فصل و با توجه به سابقه بازیکنان، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند به ترتیب به عنوان کاپیتان‌های پرسپولیس مشخص شدند.

با توجه به تغییرات صورت گرفته در ترکیب این تیم و نیمکت‌نشینی برخی نفرات اما شاهد دست به دست شدن بازوبند در هر بازی بوده‌ایم. کامیابی‌نیا و امید عالیشاه خصوصا در هفته‌های‌ ابتدایی فصل جایگاه ثابتی در ترکیب نداشتند و نعمتی نیز بیشتر در دقایق پایانی فرصت بازی یافته تا عملا بازوبند کاپیتانی بین نفرات با تغییر همراه باشد.

موضوعی که باعث شده در برخی بازی‌ها حتی تغییرات کاپیتان به سه بازیکن نیز برسد. نکته جالب توجه اینکه شاید بتوان علیرضا بیرانوند را کاپیتان دقایق پایانی پرسپولیس نامید. جایی که معمولا با خروج کامیابی‌نیا یا عدم حضور عالیشاه و دیگر نفرات باسابقه‌تر، گلر ملی‌پوش پرسپولیس که در این فصل به جمع سرخپوشان بازگشته توانسته بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشته باشد.

در آخرین بازی نیز این اتفاق بار دیگر تکرار شد؛ پرسپولیس با کاپیتانی کمال کامیابی‌نیا بازی را آغاز کرد و در ادامه با خروج این هافبک دفاعی باسابقه، بازوبند در اختیار وحید امیری قرار گرفت و در نهایت نیز با حضور امید عالیشاه، مدافع چپ ملی‌پوش پرسپولیس، بازوبند را در اختیار وی قرار داد تا شماره ۲ پرسپولیس که بیش از هفت سال سابقه حضور در این تیم را دارد، با بازوبند کار را در ادامه بازی دنبال کند.

در فصل گذشته با حضور سیدجلال حسینی مدافع میانی باتجربه پرسپولیس در بیشتر بازی‌ها این وظیفه (کاپیتانی) را برعهده داشت. او اما در این فصل با پست مربیگری در این تیم حضور یافته و بازوبند به صورت چرخشی بین بازیکنان در گردش است. باید دید در ادامه مسیر از جمع بازیکنان با سابقه کدامیک قادر خواهد بود فرصت فیکس شدن در ترکیب را به دست بیاورد تا وضعیت بازوبند نیز در این تیم به ثبات برسد.