یحیی گل محمدی یازده بازیکن تیمش برای تقابل با هوادار را مشخص کرد.

ترکیب پرسپولیس مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس پس از دو پیروزی متوالی حالا برای حفظ جایگاه صدرنشینی در حالی به مصاف هوادار رفته که شیخ دیاباته در لیست سرخپوشان حضور ندارد اما یورگن لوکادیا مثل بازی قبلی در ترکیب حاضر است.

بیرانوند به دنبال پنجمین کلین شیت

علیرضا بیرانوند این بازی هم در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت و وظیفه سنگربانی از دروازه تیمش را برعهده دارد و اگر بتواند پنجمین کلین‌شیت متوالی را ثبت کند، بهترین شروع دفاعی تاریخ پرسپولیس را رقم خواهد زد.

بدون تغییر در خط دفاعی

یحیی برای این بازی هم ترجیح داده که به ترکیب تیم برنده دست نزند و از زوج گولسیانی و پورعلی‌گنجی در مرکز خط دفاعی بهره ببرد. دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست حضور خواهد داشت و علی نعمتی به عنوان مدافع چپ نقش‌آفرینی خواهد کرد. فرشاد فرجی روی نیمکت هم حضور نخواهد داشت.

دوباره لوزی با چهار ستاره

برای سومین بازی متوالی پرسپولیس با آرایش لوزی در خط میانی پای به زمین می‌گذارد و در غیاب کمال، میلاد سرلک برای تیمش بازی خواهد کرد. جلوتر از او سروش رفیعی حضور دارد که در بعضی دقایق به عنوان ضلع جلوی لوزی و گاهی هم در قامت هافبک مرکزی، به میدان می‌رود. سعید صادقی هافبک راست پرسپولیس است و مهدی ترابی در سمت چپ حضور خواهد داشت.

زوج خط حمله با حضور کاپیتان

امید عالیشاه بار دیگر در ترکیب اصلی است و در حالی که شاید به زودی جای خود را به دیاباته بدهد، همچنان در کنار لوکادیا بازی می‌کند. مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبلی موفق به گلزنی شد، این بار هم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و باید دید موفق می‌شود گل دوم را بزند یا خیر؟

نیمکت پرمهره برای یحیی

پرسپولیس روی نیمکت علاوه بر گوهری که شانس چندانی برای بازی ندارد، وحدت حنانوف و محمدمهدی احمدی را خواهد داشت و کمال کامیابی‌نیا و سینااسدبیگی هم هافبک تدافعی خواهند بود. سیامک نعمتی، محمد عمری، حامد پاکدل و مهدی عبدی نیز بازیکنان هجومی پرسپولیس هستند.

ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا