کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید فوتبال دوستان از او انتظاراتی متفاوت با سایر بازیکنان دارند.

خشم  دی بروینه: انتظار دارند هر بازی گل بزنم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دی‌بروینه یکی از مهره‌های کلیدی منچسترسیتی در چند سال اخیر بوده و نقش مهمی را در موفقیت‌ها و قهرمانی‌های این تیم در لیگ برتر انگلیس ایفا کرده است. 

این ستاره بلژیکی این فصل با بیماری و مصدومیت درگیر بوده و همین باعث شده که دقایق حضورش در میدان به نسبت چند فصل اخیر کمتر باشد. او تنها در پنج بازی از 9 بازی اخیر سیتی در ترکیب اصلی قرار گرفته و همین کار را برای ادامه روند همیشگی‌اش در چند فصل اخیر سخت کرده است. 

او در این باره به خبرنگاران گفت:« مشخصا مردم استانداردهای متفاوتی برای من نسبت به سایر بازیکنان دارند. آنها انتظار دارند که هر بازی گل بزنم و هر بازی پاس گل ارسال کنم. من فکر می‌کنم که واقعا خوب بازی کرده‌ام. شاید پاس گل کمتری داده باشم اما فکر نمی‌کنم که این به معنای خلق موقعیت کمتر باشد.»

دی‌بروینه با اشاره به تجربه بالای حضورش در سطح اول فوتبال اظهار داشت:« من هشت سال است که اینجا و 15 سال است که در فوتبال حرفه‌ای مشغول این کار هستم. مطمئن باشید که انتظار من از خودم بسیار بیشتر از انتظاری است که شما از من دارید. مردم از بیرون حرف‌های بسیاری را مطرح می‌کنند اما فشاری روی من نیست. من فوتبال بازی می‌کنم چون دوستش دارم، نه به خاطر این که مجبورم این کار را انجام دهم.»

این هافبک سیتی درباره مواجهه با انتقادات اضافه کرد:« هر وقت در زمین باشم تمام تلاشم را به کار می‌گیرم. احساس نمی‌کنم که حتما باید کاری متفاوت انجام دهم. در این ورزش پیر شده‌ام و می‌دانم شرایطش به چه شکل است. مردم پس از هشت سال من را می‌شناسند و می‌دانند که در چه زمینه‌ای خوب هستم و کجا خوب نیستم. بنابراین نیازی به اثبات خودم ندارم.»