اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد تیمش در بازی برابر لیورپول ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد که این تیم در ابتدای راه قرار دارد.

 تن هاخ: این تازه شروع کار یونایتد است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیورپول بود و موفق شد با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کند. 

شیاطین سرخ که در دو بازی گذشته دو شکست را تجربه کردند، دوشنبه‌ شب موفق شدند عملکردی درخشان را از خود به نمایش بگذارند و حتی این فرصت را داشتند که گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند. 

تن‌هاخ در نشست خبری پس از این بازی گفت:« ما راهی طولانی در پیش داریم. وقتی شما باید روندی را طی کنید، ممکن است با شکست‌هایی روبرو شوید. امروز نقطه اوج ما بود اما این تازه شروع کار است. جای زیادی برای پیشرفت داریم و این چیزی است که به دنبالش هستیم اما امیدوارم که بازیکنان اصول تیم را درک کرده باشند. آنها باید روحیه جنگیدن داشته باشند.»

او با مقایسه این دیدار با دیدارهای قبلی اظهار داشت:« من سبک و نگرش متفاوتی می‌خواست و این چیزی بود که آنها در زمین نشان دادند. این باعث خوشحالی و رضایت من می‌شود اما تازه شروع کار است. ما باید متواضع باشیم اما فکر می‌کنم که بهتری بازی کردیم، خونسردی بیشتری داشتیم و توانستیم بازی خطرناکی را ارائه کنیم چون بازیکنان خوب با توانایی و روحیه خوب در زمین خودشان را نشان دادند. با این حال ما باید هر بازی همینطور باشیم و وقتی توپ را در اختیار داریم بهتر عمل کنیم.»

این مربی هلندی با تمجید از بازیکنانش اضافه کرد:« ما امروز یک تیم را در زمین دیدیم. ما روحیه درست و ارتباطی واقعی بین بازیکنان را دیدیم که کار را برای حریفی قدرتمند سخت کردند. آنها نشان دادند که می‌توانند لیورپول را شکست دهند. این کاری بود که ما انجام دادیم. این احساس بسیار خوبی دارد اما آنها هنوز باید در بسیاری از ابعاد پیشرفت کنند.»