یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از پیروزی تیمش برابر وستهم ابراز رضایت کرد.

کلوپ: پیروزی 0-1 خیلی هم خوب است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول چهارشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

تک گل لیورپول در این بازی را داروین نونیز با یک ضربه سر تماشایی وارد دروازه حریف کرد و پنالتی‌ای که آلیسون بکر در پایان نیمه اول مهار کرد باعث شد که این تیم سه امتیاز این بازی را به دست آورد. 

کلوپ پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« فکر می‌کنم نیمه اول بسیار خوب بود اما ممکن بود پایان بدی با ضربه پنالتی برای ما داشته باشد. با این حال، آلیسون توانست همه چیز را با مهار پنالتی به خوبی به پایان ببرد. شاید به نظر برسد که خوش شانس بودیم اما اینطور نیست چون در نیمه اول استثنایی بازی کردیم. ما فوتبال بسیار خوبی ارائه کردیم، موقعیت ساختیم، گل خوبی زدیم، به تیرک زدیم و مهارهای دروازه‌بان حریف خیلی خوب بود.»

سرمربی لیورپول با اشاره به افت تیمش در نیمه دوم گفت:« در نیمه دوم خیلی خوب نبودیم. مشخصا فرصت‌هایی داشتیم اما در مجموع به اندازه کافی خوب نبودیم که بتوانیم بازی را تحت کنترل داشته باشیم. در کل شایسته کسب سه امتیاز بودیم و این برای ما بسیار مهم بود.»

او درباره اولین گل نونیز در آنفیلد اضافه کرد:« این اتفاق مهمی بود. او حالا در چند بازی اخیر چند گل زده است. با تمام وجود وارد زمین شد و حالا آمار خوبی هم دارد. او کمی احساس درد در ماهیچه داشت و من تصمیم گرفتم در این زمینه هیچ ریسکی نکنم.»

این مربی آلمانی همچنین درباره دومین پیروزی 0-1 متوالی تیمش ادامه داد:« این اتفاقی است که خیلی زیاد رخ داده باشد. اینطور نیست که ما به آن عادت کرده باشیم و یا با تعداد گل زیاد ببریم یا اصلا نبریم! این دومین پیروزی 0-1 متوالی ماست و من هیچ مشکلی با آن ندارم. این نتیجه بسیار خوبی است.»