روی کین، کاپیتان سابق یونایتد، از اظهارات میکل آرتتا پس از شکست برابر شیاطین سرخ به شدت انتقاد کرد.

خشم روی کین از آرتتا: تو جنبه باختن نداری!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفت ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 

قبول این شکست برای توپچی‌ها دشوار بود، خصوصا که در هر پنج بازی قبلی به عنوان تیم برنده از میدان خارج شده و تمامی 15 امتیاز ممکن را به دست آورده بودند. 

آرتتا، پس از پایان بازی از عملکرد بازیکنانش ابراز نارضایتی کرد و مدعی شد که آنها در زمین به اندازه کافی جسور نبودند و همین باعث شد که اولین شکست فصل 23-2022 را تجربه کنند. 

روی کین در گفتگوی پس از بازی با اسکای اسپورت اظهار داشت:« من از توجیهات مربی آرسنال واقعا خسته شده‌ام. جدی می‌گویم. آرتتا پس از پایان بازی در همه مصاحبه‌ها همین را می‌گوید. باید بگویم که او واقعا جنبه شکست ندارد و بازنده خوبی نیست.»

او با اشاره به اظهارات این مربی اسپانیایی پس از شکست برابر یونایتد گفت:«او همیشه اشتباهات داوری یا اشتباهات تیم خودش را دلیل شکست می‌داند. او باید کمی احترام و تحسین برای منچستریونایتد قائل باشد اما هرگز چنین کاری نمی‌کند. بیاید دست از توجیه کردن برداریم. او با نتیجه 1-3 در این بازی شکست خورد. مطرح کردن چنین اظهاراتی واقعا منطقی نیست.»

آرسنال این فرصت را داشت که فاصله‌اش با منچسترسیتی را در این بازی افزایش دهد اما در نهایت، موفق نشد و یونایتد نیز نشان داد که در حال بازگشت به روزهای اوج است.