مارکو وراتی، ستاره پاری سن ژرمن، معتقد است که کیلیان امباپه هیچ مشکلی در این باشگاه ندارد و شایعات کذب است.

وراتی: درباره امباپه از کاه، کوه ساختند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس برابر مارسی قرار گرفت و توانست این تیم را با نتیجه 0-1 از سر راه بردارد. 

امباپه که در طول این فصل بارها موفق به گلزنی با پیراهن پی اس جی شده بود، توانست در این بازی اولین پاس گلش را نیز برای نیمار ارسال کند تا پاسخ منتقدان را در این باره هم داده باشد. 

این ستاره فرانسوی در چند روز اخیر بار دیگر به کانون توجه رسانه‌ها تبدیل شده بود، چرا که چند رسانه فرانسوی و اسپانیایی هفته گذشته مدعی شدند که او به هیچ وجه از شرایطش در پی اس جی راضی نیست و از این که قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده پشیمان است. 

آنها حتی پا را فراتر گذاشتند و اعلام کردند که او از مدیران پاری سن ژرمن خواسته که با درخواست او برای جدایی از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی موافقت کنند. 

وراتی پس از پایان بازی شب گذشته در پاسخ به سوالی درباره این موضوع به خبرنگاران گفت:« همه چیز خوب است و هیچ مشکلی نیست. گاهی در پاریس از کاه، کوه می‌سازند. اما ما دیگر به این موضوع عادت کردیم و این بار هم مثل تمامی آن دفعات بود. ما سعی می‌کنیم در زمین متمرکز باشیم. هر سه روز یک بار بازی داریم و زمانی برای فکر کردن به چنین شایعاتی نداریم.»

امباپه و کریستوف گالتیه نیز پس از پیروزی برابر مارسی و در گفتگو با خبرنگاران این موضوع را تکذیب کرده بودند.