مانوئل آکانجی، مدافع بروسیا دورتموند، با قراردادی پنج ساله راهی منچسترسیتی شد.

رسمی؛ مدافع سوئیسی دورتموند به منچسترسیتی پیوست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدتی قبل به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش و جذب یک مدافع در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود. 

مذاکرات این باشگاه با دورتموند برای جذب آکانجی از مدتی قبل ادامه داشت و حالا این باشگاه به صورت رسمی خبر جذب این بازیکن را اعلام کرده است. 

این مدافع ۲۷ ساله پنجمین خرید تابستانی سیتیزن‌ها به حساب می‌آید و با قراردادی به ارزش 15 میلیون پوند به جمع شاگردان گواردیولا اضافه شده است. 

او حالا این فرصت را دارد که بار دیگر در کنار ارلینگ هالند که پیش از این نیز در بروسیا دورتموند با یکدیگر هم تیمی بودند بازی کند و توانایی‌هایش را در لیگ برتر انگلیس و در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی نشان دهد . 

آکانجی پس از امضای قرارداد با سیتی به سایت رسمی این باشگاه گفت:« من از این که اینجا هستم خوشحالم و نمی‌توانم برای شروع کار در این تیم صبر کنم. سیتی یکی از بهترین تیم‌های اروپا در طول چند فصل اخیر بوده است. تماشای بازی آنها لذتبخش است. این تیم فوتبال جذابی را به نمایش می‌گذارد و هر سال مدعی اصلی قهرمانی در تمامی رقابت‌ها است. گواردیولا مربی‌ای استثنایی است و این فرصت برای من باورنکردنی است. این انتقال در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات کمی غیرمنتظره بود اما من تردیدی در این باره نداشتم. اینجا هستم تا خودم را ثابت کنم و می‌خواهم به همه نشان دهم که انتخاب من درست بوده است.»