مویس کین، ستاره ایتالیایی اورتون علاقمند است دوباره در ترکیب پاری‌سن ژرمن به میدان برود.

ستاره جوان ایتالیایی در لیست خرید PSG قرار گرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مویس کین در سال‌های اخیر به‌صورت قرضی در تیم های مختلف بازی کرده و شرایط چندان خوبی نداشته است. او تابستان سال گذشته و به‌صورت قرضی و به‌مدت دو فصل از اورتون راهی یوونتوس شد، اما فصل جاری چندان برای مویس کین و بیانکونری خوب پیش نرفت و آنها جایی در بین مدعیان فتح عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا نداشتند.

حالا نشریه کوریره دلااسپورت در گزارشی مدعی شد این ملی‌پوش جوان و ایتالیایی تبدیل به یکی از اهداف پاری‌سن ژرمن در فصل تابستن پیش رو شده و خود مویس کین نیز مشتاق نهایی شدن این انتقال است. کین دو سال پیش به‌صورت قرضی از اورتون راهی پاریس شده و احتمالا بهترین روزهای فوتبال دوران حرفه‌ای خود را در لباس این تیم تجربه کرد.

اما او در نهایت مجبور شد دوباره به اورتون بازگردد و البته خیلی سریع نیز به یوونتوس پیوست. علی‌رغم حضور ستاره‌های بزرگ و نامدار در رختکن پاری‌سن ژرمن، این باشگاه تصور می‌کند مویس کین در آینده سال‌های درخشانی در پیش دارد و به همین دلیل خواهان همکاری دوباره با این بازیکن شده است. در کل به نظر می‌رسد جدایی مویس کین از یوونتوس قطعی شده باشد و مکس آلگری تمایل چندانی به ادامه همکاری با او ندارد. در صورت عدم توافق با پاری‌سن ژرمن، ممکن است فصل بعد مویس کین را در لیگ برتر انگلیس مشاهده کنیم.